Hadde ikke brunt garn, så det ble det hvite jeg hadde pluss grått.. Fornøgd med resultatet med tanke på at det er første gang jeg har hekler noen gang [8D] IKKE QUOTE
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Klarforbaby
Takk :) Visst JEG greier det så greier du det også ;) Så bare å begynde;) Begynte i går[8D]
Ja, han er heeerlig<3 Men hodet hans ser huuuge ut med den luen på da:P Haha! Heklet med litt større pinne enn det stod i oppskriften, så den er sikkert tykkere enn den som bekki har bilde av på bloggen sin.. [8D][8D]
ORIGINAL: Astribeate
ORIGINAL: Klarforbaby
Takk :) Visst JEG greier det så greier du det også ;) Så bare å begynde;) Begynte i går[8D]
Ja, han er heeerlig<3 Men hodet hans ser huuuge ut med den luen på da:P Haha! Heklet med litt større pinne enn det stod i oppskriften, så den er sikkert tykkere enn den som bekki har bilde av på bloggen sin.. [8D][8D]
nja, vet nå ikke det [8D] begynte å strikke hals i fjor og holder fortsatt på med den, såå[8D]
men trenger virkelig en hobby, og blir så inspirert av alle dere flinke jentene[:D] og den lua er jo bare KJEMPE søt![:D]