Ferdig med luen *bilde*

Klarforbaby

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
*Aprilbaby 2018*
Hadde ikke brunt garn, så det ble det hvite jeg hadde pluss grått.. Fornøgd med resultatet med tanke på at det er første gang jeg har hekler noen gang [8D] IKKE QUOTE

den var kjempe fin! :D jeg vil også lære å hekle![8|]
også så søt mini er da[:D]

Takk :) Visst JEG greier det så greier du det også ;) Så bare å begynde;) Begynte i går[8D]

Ja, han er heeerlig<3 Men hodet hans ser huuuge ut med den luen på da:P Haha! Heklet med litt større pinne enn det stod i oppskriften, så den er sikkert tykkere enn den som bekki har bilde av på bloggen sin.. [8D][8D]

ORIGINAL: Klarforbaby

Takk :) Visst JEG greier det så greier du det også ;) Så bare å begynde;) Begynte i går[8D]

Ja, han er heeerlig<3 Men hodet hans ser huuuge ut med den luen på da:P Haha! Heklet med litt større pinne enn det stod i oppskriften, så den er sikkert tykkere enn den som bekki har bilde av på bloggen sin.. [8D][8D]

nja, vet nå ikke det [8D] begynte å strikke hals i fjor og holder fortsatt på med den, såå[8D]
men trenger virkelig en hobby, og blir så inspirert av alle dere flinke jentene[:D]    og den lua er jo bare KJEMPE søt![:D]

ORIGINAL: Astribeate

ORIGINAL: Klarforbaby

nja, vet nå ikke det [8D] begynte å strikke hals i fjor og holder fortsatt på med den, såå[8D]
men trenger virkelig en hobby, og blir så inspirert av alle dere flinke jentene[:D]    og den lua er jo bare KJEMPE søt![:D]

Sånn er jeg også med strikking, men når du hekler ser du resultat kjempefort! Som sagt, heklet luen i går kveld, og ørene i dag.. fort gjort!! Prøv [:D][:D]

Back
Topp