inLove
Elsker forumet
legen henviste meg på UL ved sykehuset ved mistanke om graviditet utenfor livmor.satt og venta i nesten 3 timer pga ett hastekeisersnitt....da legen endelig kom kunne vi ikke noe annet enn å smile og le litt ,noe legen tydligvis likte[:)]bedre å være positiv å blid enn sur og negativ...venta hadde jeg gjort uansett[:D]mannen fikk streng beskjed om å sitte bak meg og absolut ikke komme å se...nekta at han ska sitte å glo,ekkelt nok dette[:'(] men alt var bra og fikk se "reka" vår for første gang...noe så rart!hjertet slo og jeg er 7 uke og 2 dager på vei[:D]"reka" vår var 11.6 mm stor!Herregud kor gla jeg er nå!!!kan endelig glede meg over babyen vår,er allerede blitt gla i lille reka vår jeg nå! sa til svenske manne legen vi hadde at vi skulle på privat UL i uke 12 og da mente han at vi ikke skulle kaste bort penga på+ det og heller komme når han hadde vakt 27 juni,for en herlig snill mann[:)]det lønner seg og være positiv!er så glad at dere aner ikke jenter,håper alt står bra til med deres spirer[:)]