ferdig med legen...og UL

inLove

Elsker forumet
legen henviste meg på UL ved sykehuset ved mistanke om graviditet utenfor livmor.satt og venta i nesten 3 timer pga ett hastekeisersnitt....da legen endelig kom kunne vi ikke noe annet enn å smile og le litt ,noe legen tydligvis likte[:)]bedre å være positiv å blid enn sur og negativ...venta hadde jeg gjort uansett[:D]mannen fikk streng beskjed om å sitte bak meg og absolut ikke komme å se...nekta at han ska sitte å glo,ekkelt nok dette[:'(] men alt var bra og fikk se "reka" vår for første gang...noe så rart!hjertet slo og jeg er  7 uke og 2 dager på vei[:D]"reka" vår var 11.6 mm stor!Herregud kor gla jeg er nå!!!kan endelig glede meg over babyen vår,er allerede blitt gla i lille reka vår jeg nå! sa til svenske manne legen vi hadde at vi skulle på privat UL i uke 12 og da mente han at vi ikke skulle kaste bort penga på+ det og heller komme når han hadde vakt 27 juni,for en herlig snill mann[:)]det lønner seg og være positiv!er så glad at dere aner ikke jenter,håper alt står bra til med deres spirer[:)]

Så utrolig bra!!! [:D][:D] Det var godt å høre. Vært så mye triste hendelser her inne nå, så godt når noen kommer med noe positivt! [:D]
Nå kan du kose deg og nyte graviditeten [:)] Stor klem til deg!

så flott å høre;)
var sell på ul  idag å fikk se....
er 9 uker på vei å hjertet dundret som bare d...
*nesten rørt*

heilt supert[:D]ble kjempe rørt,glemte faktisk at han dreiv å styra med dinna staven "dildoen"[;)]

Så flott da!! [:D]

hehe skal ikke så mye til;)
får håpe alt holder seg like bra;)

jeg har faktisk troa på at det skal gå bra,jeg har ikke grunn til å tenke negativt.ingen i min familie har mistet og jeg har selv aldri mistet[:)]

jeg mistet i bynnelsen av november... men denne gang er alt helt andeledes...
merker VIRKELIG at jeg er gravid hehe;)

jeg har vært gravid som 17 åring men tok abort og da merka jeg ingenting men denne gangen så har jeg merka en del men kvalmen begynte å gi seg i går[:D]var bare dårlig i 3 dager så får håpe den ikke kommer tilbake....ellers så har jeg hatt vondt i magen men det er heldigvis ikke noe gale[:)]

hehe har åsså hatt endel av den kvalmen;)  men bynne å roe seg virker d som...

det er virkelig deilig å begynne å ikke føle seg fyllesyk lenger...kor langt er du på vei da?

jeg ble sendt på sykehuset så jeg fikk komme tilbake 27 juni og se mer[:)]kjempe kjekke lege[:D]

ja ble litt satt ut av å se hjertet...men herregud kor spesielt[:D]gleda meg allerede til å komme tilbake om en mnd å se reka vår igjen[:)]

Back
Topp