Ferdig med kvalmen?

Jeg har spydd utrolig mye fra uke 6 til uke 15. Spydde hele dagen og endte opp med å spy en del blod også.. Selv om jeg fortsatt spyr fler ganger daglig, er jeg mye bedre nå (uke 16) enn tidligere. :sour::)

Jeg har termin på samme dag som deg :-) Her ble kvalmen gradvis bedre fra uke 12, og nå er jeg i helt fin form (14+2) :-) Håper du blir i bedre form snart!

Dette er veldig likt hvordan jeg har det... Vi får håpe det går over snart:)

Ja, krysser fingrene for det! :-) Kjedelig å alltid starte dagen med å være superkvalm. Men har blitt godt vant til det merker jeg, har jeg en tidsplan setter jeg av tid til oppkast på morgenen, haha! :-P

Jeg var sengeliggende pga kvalme. Uansett hva jeg prøvde få i meg ble jeg bare mer kvalm. I uke 11-12 ble det mye bedre! Nå klarer jeg holde kvalmen i sjakk så lenge jeg passer på å spise gjevnlig :-)

Termin 29. Nov her, spyr fortsatt stort sett daglig, morgen og kveld. :/

15+2 her, ble ferdig med kvalmen og oppkast for nøyaktig 1 uke siden, og tror nesten ikke det er sant!

Rundt 12 1/2 uke på vei dabbet den døgnetrundt kvalmen av så det gikk an å få i seg noe mat igjen :P Kvalmen har så kommet og gått med stadig lengre mellomrom og nå 15+6 ser det ut til at kvalmen har reist på permanent ferie :P Matlysta er fortsatt ikke på topp, men får hvertfall stort sett i meg 2-3 måltider hver dag :P

Jeg har samme termindato som deg. Kvalmen gav seg rundt uke 14 hos meg, men det er fortsatt dager da jeg våkner og må løpe ned for å kaste opp, så den er ikke borte akkurat... Men heldigvis mye bedre :)

Sist gang ga den seg i uke 14, denne gangen nå i uke 19. Men kan fortsatt bli dårlig hvis jeg blir sliten eller vært "for mye" i aktivitet.

Back
Topp