Ferdig med julegavene!!

Vinterstorm

Gift med forumet
Mailykke <3
Endelig!! Fikk kjøpt gaven til sambo til og med, et blueray hjemmekinoanlegg:) Det var tuuuungt, så nå sitter jeg her med vondt i ryggen da:P Men men nå er jeg hvertfall ferdig!
:D

Dere da? Kommet langt i shoppingen?:)

Godt med alt som er gjort! Ferdig så og si vi også

så deilig! Vi var ute å shoppet i dag, 24 julepresanger er unnagjort! Sparte til og med 500 kroner fordi vi har kjøpt ENJOY-kort! Deeilig å være ferdig! Eller.. Har sambo igjen da.. Synes det er vanskelig å kjøpe til han! :) hehe

Har kjøpt 2. Så.. NEI! vi er ikke ferdig. sånn blir det hvert år:/ Lønning på mandag, så da blir det andre boller !

Søren jeg kom på at jeg må kjøpe til sønnen vår, haha:D Men jeg vet hva han skal få da:P Shit, og jo mer jeg tenker på det så kom jeg på et vennepar som skal ha gave. Men DA er det ikke flere igjen:)

Må få det unna denne uka da;)

Høres ut som de fleste er i "rute":))

Så flink da! Godt med alt som er unnagjort altså! Og enda bedre å slippe julestresset i butikkene!! :)
Her har jeg handlet julegaver på nett, så har det meste i boks uten å forlate go'stolen! ;)
Har igjen en gave til svigermor og en til svoger, og aner ikke hva jeg skal kjøpe. De aner ikke hva de ønsker seg heller. Vanligvis pleier vi ikke å kjøpe til de, men siden vi skal feire jul med de, vil mannen ha julegave og da må jo vi gi til de også (har alltid sagt at mannen min er det største barnet mitt). Så må se om jeg klarer å hoste opp noe...

Back
Topp