kokosnøtta
Glad i forumet
Jeg var så utrolig nervøs. Kvalm og uvel, og måtte tisse hele tiden. Skjønner egentlig ikke hvorfor, det var jo bare en prat i dag.
Uansett, det var en hyggelig lege vi pratet med. Han var veldig positiv til vår situasjon. Det var jo bare å ta en sædcelle og putte inn i egget, ikke no stress
Og pga min høye (men normale etter hva jeg forsto) amh eller hva det heter, regnet han med at det ikke var noen problem og få nok egg.. Men da han tok ul sa han at han hadde forventet flere eggposer ut i fra mine verdier, men at jeg likevel hadde mange, og fler enn nok
Så en kan jo håpe.
Er alle legene så hyggelige og positive på Riksen?
Nå skal jeg bare vente på mensen og ringe til Riksen..så er vi i gang! Sånn som det ser ut nå blir det vel uttak en gang etter 17 mai. Iallfall etter min beregning ;-)
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Uansett, det var en hyggelig lege vi pratet med. Han var veldig positiv til vår situasjon. Det var jo bare å ta en sædcelle og putte inn i egget, ikke no stress
Er alle legene så hyggelige og positive på Riksen?
Nå skal jeg bare vente på mensen og ringe til Riksen..så er vi i gang! Sånn som det ser ut nå blir det vel uttak en gang etter 17 mai. Iallfall etter min beregning ;-)
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app