Ferdig med første UL

Hemmeligfrøken

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Var helt ødelagt i dag før ul - livredd for å få beskjed om at her var det ingenting!

Lettelsen var derfor stor da hun etter sikkert bare 2 sek snudde skjermen mot meg fordi alt så bra ut - og hvor jeg med en gang så ett bankende hjerte ❤️❤️ da skal jeg prøve å roe meg ned litt!
Tilbake neste uke for ny ul

Så godt med en positiv, første opplevelse av spiren! Slike satser jeg på at det blir flere av for ditt vedkommende i tiden fremover. Kos deg og nyt dagens UL! :)

Åh, så gøy! Kos deg med spire i magen! :)

Åh, så gøy! Kos deg med spire i magen! :)

Jeg skal prøve! Ganske vanskelig å innstille hodet på at jeg er gravid så glad jeg skal fortsette med UL en gang i uken framover

Jeg skal prøve! Ganske vanskelig å innstille hodet på at jeg er gravid så glad jeg skal fortsette med UL en gang i uken framover

Det har jeg full forståelse for, godt med tett oppfølging. :)

Var helt ødelagt i dag før ul - livredd for å få beskjed om at her var det ingenting!

Lettelsen var derfor stor da hun etter sikkert bare 2 sek snudde skjermen mot meg fordi alt så bra ut - og hvor jeg med en gang så ett bankende hjerte ❤️❤️ da skal jeg prøve å roe meg ned litt!
Tilbake neste uke for ny ul
Gratulere, kan jeg spør hvorfor du tar ul hver uke ?

Gratulere, kan jeg spør hvorfor du tar ul hver uke ?

Jeg har mistet mange ganger så legen ønsket å følge opp med målinger osv - men det er nok like mye ett tilbud for å roe meg ned. Ikke noe jeg forventet selv og jeg har heller ikke spurt om det, men legen var tydelig på at jeg skulle følges opp på den måten så da et det helt greit for meg

Back
Topp