Ferdig med duotest

Lunina

Glad i forumet
Maiblomstene 2017
Mailykke 2018
Da har vi vært på duotest i dag og der var alt bra med lille i magen❤ Fikk en kjempe trivelig lege som forklarte å viste oss og sa med 90% sjanse at magefølelsen min på at det er en liten gutt stemmer❤ endelig kan vi slappe av og nyte og glede oss til mai:Heartblue:Heartpink

Hva er duotest?
Det er en test der man tar blodprøve.så ser en fosterdiagnostikker på ultralyd og sammenligner blodprøve med ul for å se sannsynligheten for trisomi i 13,18 og 21. Om man finner avvik eller tror det er noe feil får man videre tilbud om fostervann eller morkakeprøve.

Så godt å kunne roe seg [emoji1]

Ja når man har jente fra før så blir det stas med en gutt men hadde blitt kjempeglad om det var en jente også altså:) viktigste er jo at alt er bra[emoji173]

Ja det viktigste er at alt er bra! Og det fine er liksom at det er noe ekstra stas med gutt.. også er det jaggu med noe ekstra stas med jente også[emoji173]️

Det er en test der man tar blodprøve.så ser en fosterdiagnostikker på ultralyd og sammenligner blodprøve med ul for å se sannsynligheten for trisomi i 13,18 og 21. Om man finner avvik eller tror det er noe feil får man videre tilbud om fostervann eller morkakeprøve.
Så godt at alt var bra! Synd vi ikke hadde noen kjennetegn på hverandre, da kunne vi sagt hei likevel :) samme test som jeg tok med samme gode resultat! Men ikke kjønn da, min var altfor aktiv til at hun kunne se noe.

Så godt at alt var bra! Synd vi ikke hadde noen kjennetegn på hverandre, da kunne vi sagt hei likevel :) samme test som jeg tok med samme gode resultat! Men ikke kjønn da, min var altfor aktiv til at hun kunne se noe.
Ja tenkte akkurat det samme:) masse folk var det der og.. så hadde jeg ikke med vogna og jenta mi heller som jeg egentlig skulle:p følte ikke for å rope ut å spørre om det var ei med brukernavnet ditt der heller:hilarious::p

Ja tenkte akkurat det samme:) masse folk var det der og.. så hadde jeg ikke med vogna og jenta mi heller som jeg egentlig skulle:p følte ikke for å rope ut å spørre om det var ei med brukernavnet ditt der heller:hilarious::p
ehhe nei, litt snodig å gå rundt og spørre kanskje. satt borte ved den kaffemaskina og skravla med ei med blondt hår som jeg også kjenner fra før, og mannen min med skjegg :)

Back
Topp