Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
hm.. hvordan skal jeg forklare det da [;)] hehe
Det er et "hull" i sjalet som du trekker den ene delen ned i... er du med? kan prøve å få lagt ut et bilde om jeg får det til[;)]
hehe Jess!! åsså va da jo bare såå enkelt å strikka[:D] va så kjekkt, da gjekk så fort og, å de hjelpe på i detta veret me har no.. e jo så fint å varmt.. men alikvel må de ha nåke i halsen sin[;)]
Han gleder så veldig mye for å si det mildt.
Han er såpass stor til å skjønne at det kommer en til i familien.
Må legge ut en "han er så søt" tråd nå.
Takk for påminningen..he he
ORIGINAL: anevictoria
aha! han gleder seg vel til å bli storebror han nå da???[:D]
hehe[:D] så gøy!!!
kunne ønsket at min gutt også kunne forstå litt av det som skjer nå..[;)] men ,..han er nok litt for liten til det ennå, men hanfår nok gleden av lillebror han også snart[:D]
Du får de jo litt tettere enn det mine kommer til å bli slik at de kommer sikkert
til å ha litt mere felles interreser enn det min ekommer til å få.
Har jo ikke erfaring, men de sier jo så..[:)]
hehe. tror vi alle får det like bra! Ikke sant?[;)]
Du har en som kan være med å passe på, å jeg kan ha en som sikkert skal dra litt i den ene armen til lillegutten og litt i foten sånt. *hihi* ser det for meg
Jaaaa! eni med du!!!!!![:D][:D][:D][:D]
hm .... sitter å vurderer om jeg skal ta fatt å strikke på noe?!hm......kvelden er jo enda ung [8D] (vertfall siden papp`n skal stå opp i morgen. hehehe)