Ferdig med barnehage tilvenning..

mamsenoglillegutt

Glad i forumet
I dag er første dag i barnehagen etter tilvenning... og det skal bli spennende å se hvordan det går ...
Leverte han kl 8.00 men jeg leverte han sovende pga han sovna på vei til barnehagen ... Han har vært oppe en gang i natt + at han våknet kl 6 i dag...  og det er pga de dumme hjørnetenna... uff kan ikke alle tenna bare komme samtidig !!

Men lurer på hvordan han reagerer når han våkner og ser at jeg ikke er der .. håper ikke han hylgriner.. stakkar gullet mitt !!

Dere som jobber i barnehage.. hva gjør dere når foreldre kommer i barnehagen med en sovende unge ???

jeg har aldri fått levert en sovende unge, men vet at en i barnehagen der jentene mine går ble levert sovende hver dag det første året.. han var  grytidlig oppe og sovna i vogna på veg til barnehagen.
Det de gjorde da var å la han sove til han våkna. Også tok de han opp når han våkna. Og har aldri hørt at det ikke gikk greit.  Han spiste lunsj med de andre, men sov gjerne da litt seinere på dagen igjen, altså ikke samtidig som de andre. Men det er jo så forskjellig på hvordan unger sover, så det var ikke noe problem. Det var jo uansett alltid 1 voksen på avdeling. Alle har jo ikke pauser samtidig (er jo ånt som fåregår på den tida).

Oki.. min sov fra 8-9 i barnehagen så han fikk frokosten litt senere.. spiste lunsj også . men han sovna igjen kl 12.30 - 13.30 ... normalt sett så sover han bare en lur fra 12-14 .... !!

Back
Topp