Ferdig med ømme pupper? :o

gamlebyen

Glad i forumet
Oktoberskatter 2014
Mitt (nesten) einaste symptom så langt har vore ømme puppar.. Men no har eg ikkje det lenger heller! Har derimot hatt eit par dagar med ein del ligamentsmerter.. I går kjente eg at det var hardt å ta nederst på magen, altså rett under navlen. Kan det rett og slett vera at ting og tang har flytta seg litt oppover? Føler meg rett og slett litt tjukkare og litt meir gravid om dagen..

Drømte i natt at eg fekk ein SA, så er fortsatt litt shaky for det også.. :P

Symptomena kjeme og går, så kan ikkje tru da e nåke gale sjøl om puppane ikkje e vonde lengre :)

E nok livmoro du kjenne så kjeme øve kanten på skambeinet ;)

Så godt å høre at flere har pupper som er mindre vonde.. Liker dårlig at mine ikke er så ømme lengre, men d trenger vel ikke bety noe...

Det er vel ganske vanleg at det er verst i starten, og så blir ein litt "herda", kanskje? Eg anar ikkje.. Likar det ikkje så godt eg heller, men tør ikkje vera for bekymra heller, for då blir eg jo heeeilt stressa! ;)

Huff nei, jeg prøver å ikke bekymre meg jeg heller ..

Puppene mine har nesten ikke vært vonde de siste ukene. Det stabiliserer seg jo.
I begynnelsen var jeg redd hver gang symptomene forsvant, og sur hver gang jeg var dårlig :p så stakkers samboeren min va litt drittlei kan du si :p

Mye som skal strekke og tøye seg i magen, tenk alt som skal flytte på seg for å få plass til babyen. Husker på slutten sist så fikk jeg utover-navle :P Haha.. stor mage ja!:)

Beroligende å høre :)

Så godt å høre at dette er normalt! Mine var superømme frem til uke 7/8 og nå merker jeg bare at brystvortene er litt såre hvis jeg kommer borti de :-P vært litt urolig pga dette, men har heldigvis andre symptomer :-)

Mine er mindre vonde, men om jeg klemmer på dem så kjenner jeg de er ømme. Deilig å ikke kjenne det hver dag. Merker det når ungene i bhg kommer borti da, jeezez!

-Taster fra appen-

Mine er også mye mindre ømme nå enn de har vært. De har aldri vært kjempeømme, men litt. Ellers har jeg ikke mye symptomer. Jeg blir bare bekymra av det..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Eg blir også berre bekymra av at eg ikkje har så mykje symptomar.. :P No har eg fått løyve til ein ultralyd til av min mann.. Har allerede vore på to berre for å sjekke at det er nokon der inne! :rolleyes: Så den siste skal sparast til eg er nærare veke 12..! Huffameg.. Må jo le litt av meg sjølv også!

Jeg var på tidlig ul da jeg var 8+0 og vi så tydelig et hjerte som banket som bare det. Men når jeg leser på nett om MA og div så blir jeg bekymra.. i hvertfall når jeg ikke har noen symptomer. Mannen synes bare jeg er tullete og rar :p

Min også.. ;) Kan vera ein trøst at dei fleste MA skjer før uke 8.. Men DET er det jo ikkje, for logikk og statistikk er ikkje noko eg tar hensyn til om dagen! :P

Nei.. ikke jeg heller :p Fant en artikkel her på babyverden om et par som skulle ha smått, hun var i uke 8 og bekymret for alt. Jeg og mannen lo godt da vi leste den for det var som å lese om meg ;)

Mine er mest vonde akkurat når jeg tar av bh'n! Ellers har det roa seg litt heldigvis.

Kunne ønska mine hadde blitt litt mindre ømme snart...jentungen e så føl t å støtta seg på puppane, og eg gaule lika høgt kvar gong...aoa!!!

Back
Topp