Ferdig med å snike

Poppy80

Blir kjent med forumet
Hei alle forventningsfulle medmødre, tror jeg tørr joine inn igjen nå :) uke 11+5

To søte små fra før av 2015 og 2017, hatt en del SA i forsøket på nr 3 så vi hadde egentlig gitt det opp da strekene plutselig lyste mot oss

Første store milepel blir tidlig ultralyd om en liten uke!!
 
Gratulerer og velkommen ❤️ Så koselig :)
 
Så deilig å komme over kneika (bank i bordet)! Vi har SA og 2 års prøving bak, og hadde også akkurat begynt å innse at det ikke ble når resten ble positiv :) rart hvordan det fungerer! ;)
To fra før her og (2015+2018) :) dette blir spennende!
Gratulerer :wav
 
Så deilig å komme over kneika (bank i bordet)! Vi har SA og 2 års prøving bak, og hadde også akkurat begynt å innse at det ikke ble når resten ble positiv :) rart hvordan det fungerer! ;)
To fra før her og (2015+2018) :) dette blir spennende!
Gratulerer :wav

Herlig, gratulere til dere også
 
Uke 12 i dag forresten, og 4 dager til TUL. :cat: Mareritt i natt om at det ble laget en internvideo på jobb hvor det kom frem at jeg var gravid. Å har ikke sagt det til sjefen enda.. stressdrøm :joyful:
 
Uke 12 i dag forresten, og 4 dager til TUL. :cat: Mareritt i natt om at det ble laget en internvideo på jobb hvor det kom frem at jeg var gravid. Å har ikke sagt det til sjefen enda.. stressdrøm :joyful:
Graviddrømmene er noe for seg selv altså :rolleyes: Vi er like langt på vei, jeg har TUL om fem dager :happy:
 
Graviddrømmene er noe for seg selv altså :rolleyes: Vi er like langt på vei, jeg har TUL om fem dager :happy:
Hehe ja det har vært ekstremt mange syke, kanskje det fortjener en egen post. Hadde en hvor jeg hadde to menn, det funket over all forventning. Faktisk så bra at da jeg våknet måtte jeg fortelle mannen om mitt nye familieoppsett, han ble ikke helt overbevist :p
 
Back
Topp