Ferdig hos legen

Lykkeknøttet <3

Betatt av forumet
Da har jeg blitt sykemeldt og fått streng beskjed om å ikke gjøre noen ting i 14 dager. Ikke fysisk aktivitet, null sex, ikke løfte noen ting +++ så dette kan bli spennende. MEN babyen har vokst 10 mm de siste 9 dagene og hjertet slår sterkt <3 Nå blir det noen tøffe dager til neste oppfølging... Håper dette går bra, det lille knøttet er så utrolig ønsket!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Da har jeg blitt sykemeldt og fått streng beskjed om å ikke gjøre noen ting i 14 dager. Ikke fysisk aktivitet, null sex, ikke løfte noen ting +++ så dette kan bli spennende. MEN babyen har vokst 10 mm de siste 9 dagene og hjertet slår sterkt <3 Nå blir det noen tøffe dager til neste oppfølging... Håper dette går bra, det lille knøttet er så utrolig ønsket!

Ååå så bra at alt var i orden :)) slapp av å senk skulderene:) nå har du fått bekreftet at hjertet slår og alt er i orden :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Så veldig veldig bra at hjertet slår og at alt så ut til å være bra. Og for at du ble tatt på alvor. Heia flinke leger! Og en stor klem til deg :)

Så herlig at lille lever!! Ta godt vare på deg selv nå da, og ligg på sofaen hele dagen med utrolig god samvittighet :) Håper spiren deres blir i magen leeenge, helt til juni!

Ååå:) så godt å lese, kos deg og ta godt vare påd deg selv, vell fortjent =)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Takk for mange kjempe fine og støttende mld jenter. Dette forumet er helt fantastisk å ha i tunge stunder <3 Nå er det visst min kjære sambo som tar over sjefsrollen her i hus (som han sa det selv) så da har jeg vel ikke annet valg enn å ta det med ro :) Har en helt fantastisk privat lege på Oslo city legesenter og anbefaler den plassen på det sterkeste :) Nå skal det soves

Back
Topp