Ferdig hos legen, men ....

kosemor

Glad i forumet
Første kontroll i uke 6 lå BT på 150/80 eter dette har jeg ligget på 140/75-80 ,130/75 og 130/85........

Men idag var det plutselig 140/90, men heldigvis ikke proteiner, hadde det hvert det i tillegg så kalles det jo sv. Forgiftning .. Da frøkna ble født i 2009 hadde jeg BT på 140/90 og 3+ med protein på morgenen.. Noen timer senere var BT 180/110...

Hjertelyden og symfysemål målene var fine og jeg har heldigvis ikke sv. Skapsdiabetes..

Må ta nytt BT og urin prøve om ei uke.. Om bare BT blir litt høyt så kan jeg vel forhåpentligvis styre det litt med BT tabl.

Godt det ikke var sv.forgifting!! Høres ut som noe som kan holdes under kontroll og ikke er altfor alvorlig? Håper vertfall det :)

Jeg har også lavt blodtrykk, men trodde ikke det skulle ha noe å si for sv.forgiftning? (Men jeg vet generelt lite om sv.forgiftning da...)

Jeg har også lavt blodtrykk, men trodde ikke det skulle ha noe å si for sv.forgiftning? (Men jeg vet generelt lite om sv.forgiftning da...)
140/90 er litt høyt.. Går man med høyt BT over lengre tid kommer ofte proteiner i urin også og da kalles det sv. Skapsforgiftning

Fant også dette på nettet
ImageUploadedByBV Forum1370968716.698278.jpg

Ut ifra dette og litt små tegn til dårlig blodtilførsel til foster så er jeg ganske utsatt siden jeg ble forløst i uke 28 sist gang

Back
Topp