Ferbermetoden-tråden

_Milla_

Gift med forumet
Seriøst!!!??? Hvorfor ialledager er den låst ?? Diskutere må da være lov... ??

Nei, det burde være udiskuterbart!

ORIGINAL: _Milla_

Seriøst!!!??? Hvorfor ialledager er den låst ?? Diskutere må da være lov... ??

Diskutere??? Neeei... her skal alle bare nikke,smile og være enige[8|]

var da ikke no personangrep el noe som skulle tilsi at den skulle låses?

Pleier egentlig ikke å bry meg om tråder som blir slettet.
Har HI fått beskjed om hvorfor?
Synes den tråden var langt fra ufin. Må vel få lov til å stille folk spørsmål vel? Eller stille seg kritisk til hvordan ting blir lagt frem?

Lurte på det samme jeg og..
Jeg som startet den, men vet ikke hva som gikk "gale"..
Jeg spurte jo bare om råd og meninger..
Men men..

Er vel ikke en dritt å gjøre med den saken, moderator er jo "sjefen"..

ORIGINAL: S_C

Men men..

jeg fikk tom. et tips fra den tråden der.. søvn er et problem for mange.. så veldig greit med slike tråder syns jeg da..

Den er ikke slettet, bare låst. Mener moderatorene gjør det når de synes at en tråd utvikler seg mer og mer til krangling. Nå var halvparten av innleggene endret da... Men, en av de fineste Ferbertrådene jeg har lest.

ORIGINAL: _Milla_

ORIGINAL: S_C

Men men..

jeg fikk tom. et tips fra den tråden der.. søvn er et problem for mange.. så veldig greit med slike tråder syns jeg da..

Var jo derfor jeg startet den også.[:)]

sikkert fordi den kan finne på å bli krangling[8D]

ORIGINAL: gotherina

sikkert fordi den kan finne på å bli krangling[8D]

ja gud forby krangling her på BV[;)][;)] 

ORIGINAL: Fru Riskorn

Den er ikke slettet, bare låst. Mener moderatorene gjør det når de synes at en tråd utvikler seg mer og mer til krangling. Nå var halvparten av innleggene endret da... Men, en av de fineste Ferbertrådene jeg har lest.

Jeg var ikke høy i hatten når jeg startet den, men håpet den kunne holde seg sakelig. Og det syns jeg vi klarte..

ORIGINAL: Fru Riskorn

Så det nå, fikk først beskjed om at den var slettet jeg. Og ja, har sett endel ferber diskusjoner som har vært langt verre enn dette.

Nå vet jeg ikke hvilken tråd det siktes til, men vi låser ofte tråder for å gå igjennom dem. Når kontrollen er tatt og det viser seg at tråde er okay, blir den åpnet igjen (eller slettet om nødvendig). [;)]

ok

ORIGINAL: Prikken

Nå vet jeg ikke hvilken tråd det siktes til, men vi låser ofte tråder for å gå igjennom dem. Når kontrollen er tatt og det viser seg at tråde er okay, blir den åpnet igjen (eller slettet om nødvendig). [;)]

Som jeg skulle sagt det selv Prikken[:D] Låst opp igjen nå!

Back
Topp