ferber på frustrerte fruer

målebånd

Flørter med forumet
og mamma hjertet mitt lider[8D] tror jeg har fått en svær dose med mammahormoner tåler ikke noe for tiden.

Enig med Susan... [8D] Crappy system for lazy mothers. [8D][8D]

ORIGINAL: Labambie

:O

Vel, nå syns jeg ikke at barn bare skal ligge å gråte alene i evigheter da, men ferber funket knall her. Gikk inn hver 7. minutt. Første kveld tok det toooo timer før hun sovnet, andre kveld 30 minutter, tredje kveld 10 minutter og fjerde kveld sovnet hun uten en lyd. [:)] Hun har sovnet av seg selv siden da. [:D] Men, dette har jo blitt diskutert her tusen ganger før. [8D][8D]

Tipper denne tråden er 7-8 sider i morgen [8D]

enig med susan jeg også. Men nå sover jeg sammen med dattra mi og ni koser meg med det.[:D]Legger oss ikke sammen.Hun legger seg før meg så hun er ikke avhengig av meg for å sovne.Men vi sover sammen heele natten.kunne aldri latt henne  ligge å gråte slik.

Både og... Er i mot å skrike i evigheter, men mener de ikke har vondt av å skrike litt... (men da etter 6mnd).

Jeg satt også her med vondt inni hjertet. Men mener at Ferber at man skal gå inn til barnet flere ganger selvom det fortsatt gråter, men det ble det jo ikke gjort der.

Jeg samsover med min snart 11mnder gutt.. Han klarer ikke forsatt å sove selv han Må ammes i søvn om det er natt eller dag.... Om jeg må stå opp våkner han på sekund... Han tror nok vi er siamesiske tvillinger som MÅ henge sammen i 24t x7[&:]1. Mann var en drømmegutt med rutiner og var selvstendig mht soving ... Men 2. Mann kan være sann mareritt av og til[:-]
1stk ferber ønskes hit[&:]

Som vanlig enig med Lynette. Det er jeg i det meste.

Haha! Jeg visste det ville komme en tråd om dette da jeg så frustrerte fruer i kveld![8D]

ORIGINAL: målebånd

enig med susan jeg også. Men nå sover jeg sammen med dattra mi og ni koser meg med det.[:D]Legger oss ikke sammen.Hun legger seg før meg så hun er ikke avhengig av meg for å sovne.Men vi sover sammen heele natten.kunne aldri latt henne  ligge å gråte slik.

Jeg oxo sover sammen med begge mine jenter og stor koser meg med det:-) hadde heller aldri orket og høre dem ligge der å gråte..

Det finnes flere alternativer mellom ferber og å måtte legge seg samtidig med ungen da dere [8D]
Akkurat nå så det ut som det var eneste muligheten liksom.. [8|]

ORIGINAL: Trultan

Både og... Er i mot å skrike i evigheter, men mener de ikke har vondt av å skrike litt... (men da etter 6mnd).

er enig i den... Ligge å skrike i fks 20min? hell no...!! Et par min kansje, det ser jeg ikke noe galt i...

ORIGINAL: LilleS

Haha! Jeg visste det ville komme en tråd om dette da jeg så frustrerte fruer i kveld![8D]

tenkte det samme... hehe

Ooooo nå er det sikkert noen som kaster seg over dataen tenkte jeg... hehe

ORIGINAL: Lena Levegg

Det finnes flere alternativer mellom ferber og å måtte legge seg samtidig med ungen da dere [8D]
Akkurat nå så det ut som det var eneste muligheten liksom.. [8|]

Ja enig, har aldri brukt skrikekur, men sov heller ikke sammen med snuppa. Og vi hadde mange problemer med legginga.......Vi har gjort oss mange erfaringer, så håper det går bedre med nr.2[;)]

Back
Topp