FER-forsøk

Plexy

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
Fikk tlf fra St.Olavs i dag, egget de har tint ser fint ut,så det blir innsett en eskimo i morgen. :) Hurra! Håper dette er gullegget som klamrer seg fast! :)

Takk! :)

Masse lykke lykke til!! Har ruga en uke nå.. Kos deg med din ruginga fra i morgen ;-) kjempe spennende :-)

Så spennende!! Da er vi ganske likt i løypa..jeg satt inn på fredag.. :)

Fikk tlf fra St.Olavs i dag, egget de har tint ser fint ut,så det blir innsett en eskimo i morgen. :) Hurra! Håper dette er gullegget som klamrer seg fast! :)
Så spennende :-) Jeg venter nå på at kroppen min skal komme i gang igjenn, slik at jeg kan starte med Progynova og Utrogestan. Har du stått på noe, eller blir det satt inn i egen syklus?

Så spennende :-) Jeg venter nå på at kroppen min skal komme i gang igjenn, slik at jeg kan starte med Progynova og Utrogestan. Har du stått på noe, eller blir det satt inn i egen syklus?

Det er nok styrt syklus. :) Brukte Primolut i 5 dager for å få blødning pga jeg har veldig ujevn syklus. :P

Da har jeg fått satt inn eskimoen vår :) egget de tinte opp i går klarte seg dessverre ikke. Så de måtte tine det siste egget i morges, de mente det så bra ut og ville gi det en sjanse. Håper på positiv graviditetstest den 14.oktober :)

Spennende håper virkelig d går bra for dere nå. Blir ikke lenge før vi skal i gjennom d samme, så d er meget spennende å følge med på hvordan det går med dere

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Så bra at du ble ruger, kos deg nå:-) masse lykke til med rugingen!

Back
Topp