Fentimans Ginger Ale

Cilla-pilla

Forelsket i forumet
Oktoberskattene 2015
Hei.
Er det noen som vet hvor man kan få tak i Fentimans Ginger Ale (alkoholfri)? Jeg vet man kan få tak i den på Villa Paradiso og Mono. Men vet noen om flere steder, samt eventuelt butikk/utsalgssted?
Den er så god :)

Hei.
Er det noen som vet hvor man kan få tak i Fentimans Ginger Ale (alkoholfri)? Jeg vet man kan få tak i den på Villa Paradiso og Mono. Men vet noen om flere steder, samt eventuelt butikk/utsalgssted?
Den er så god :)

Glemte å nevne at jeg da gjerne vil vite om steder i Oslo området :)

Glemte å nevne at jeg da gjerne vil vite om steder i Oslo området :)
Aldri hørt om, men kan se for meg at kanskje store Centra, Ultra eller Meny har veldig variert utvalg. Deli de Luca har en del utenlandsk drikke også. Kanskje polet? Du kan evt spørre Mono og Villa Paradisio
om hvor de får det fra :)

Aldri hørt om, men kan se for meg at kanskje store Centra, Ultra eller Meny har veldig variert utvalg. Deli de Luca har en del utenlandsk drikke også. Kanskje polet? Du kan evt spørre Mono og Villa Paradisio
om hvor de får det fra :)

Sjekket flere ulike Menybutikker, uten napp. Men har funnet ut at de skal ha den på Ultra :)
Den er VELDIG god, mye mer kraftig (og mindre søt) smak enn på f.els ingefærøl-brus. To vidt forskjellige ligaer. Smaker mer som f.eks Crabbies ol :)

Tror faktisk jeg så den på Meny i går. Hør med din lokale Menybutikk om de kan ta inn

Back
Topp