Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor får man kjøpt fennikel te? Er det noe de selger i dagligvarebutikker? Noe spesielt merke som anbefales? Tenkte prøve det siden lille sliter med luft i magen.
Hvordan får dere gitt 10 min før mat? Lille her sover, våkner skrikende på matVi kjøpte på helsekost. Teposer var det vi fekk kjøpt. Koker opp 5dl vann og klipper opp teposen og heller det i. Koker i 2-3 min. Siler det og avkjøler. Gir 5ml ca 10 min før mat. Gir ca annen hvert måltid. Kan oppbevares i kjøleskap i 48 timer
Hvordan får dere gitt 10 min før mat? Lille her sover, våkner skrikende på matEr liksom ingen pause på 10 min
![]()
På min står det at en skal ha mellom sine egne måltider. Men, jeg ble anbefalt å ikke drikke mer enn 2 kopper dagen for lille kan reagere på detHar kjøpt amme te på apoteket. Det står en kopp etter hvert måltid. Mener de mine eller babyen sine måltider? Noen som vet?
2 kopper er sikkert nok. For det hjalp iallfallPå min står det at en skal ha mellom sine egne måltider. Men, jeg ble anbefalt å ikke drikke mer enn 2 kopper dagen for lille kan reagere på det![]()
2 kopper er sikkert nok. For det hjalp iallfallførste natt på det jeg kan huske uten stønning og sutring
hjalp amme te for dere?
Amme te NAF. En enkel rund boks fra apoteket.Hvilken har du?
Kjøpte en i går, var jamring i natt..
Har ikke vært flink nok til å få i meg teen2 kopper er sikkert nok. For det hjalp iallfallførste natt på det jeg kan huske uten stønning og sutring
hjalp amme te for dere?