Fenikkelte

Aldri for tidlig for alkoholfritt øl! Munkholmen står i kjøleskapet allerede. Begynte allerede før med å drikke øl for å se om produksjonen bedra seg, men jeg er litt usikker på om det virka. Får kjøre på igjen med en "kur" bestående av øl, teer og krydder het. Syns det er laber tilstand i boobsa. Jaja..Utrolig godt å ta ei kald ei på kvelden uansett. Det og wordfeud er mammakosen for tida.;)
Hehe, herlig =)
Her kjennes det og ganske tomt ut, mem Lille spiser og svelger unna, så det er nok av mat!

det må jo funke å knaske på en fennikkel også da? Namnam! :p For meg funka det å drikke 1liter karve-te om dagen...gjorde det i starten! Kokte meg en stor kjele her om dagen, og satte den i kjøleskapet for å drikke og få opp produksjonen...men det byr meg imot å drikke den :confused: Er en anelse lei etter å ha drukket 1l om dagen i 2 måneder da hun hadde kolikk :p :eek: Så der står den og koser seg i kjøleskapet :p

det må jo funke å knaske på en fennikkel også da? Namnam! :p For meg funka det å drikke 1liter karve-te om dagen...gjorde det i starten! Kokte meg en stor kjele her om dagen, og satte den i kjøleskapet for å drikke og få opp produksjonen...men det byr meg imot å drikke den :confused: Er en anelse lei etter å ha drukket 1l om dagen i 2 måneder da hun hadde kolikk :p :eek: Så der står den og koser seg i kjøleskapet :p

Bare la den stå, og ta deg ei øl istedet. ;):p

Gjør det frostat, for det er nok ikke alltid det blir det jeg ønsker av mat og slikt.
Men jeg spiser det jeg får om jeg er borte på besøk ;)
Av mat da, ikke nødvendigvis uhemmet av kaker og snop. Det takker jeg nei til.

Jeg spiser kun knekkebrød, da jeg ikke savner brød i det hele tatt. Fins jo glutenfritt brød, veit det, men er ikke noe savn for meg og synes ærlig talt rugsprø og husman knekkebrød smaker mye bedre:) Kan fint ta ett stykke kake om jeg har lyst på, men stopper der... MEN jeg er ikke flink nok til og spise frukt, så det må jeg bli bedre på igjen:) Hvor finner du inspirasjonen din til alle dine gode oppskrifter? Eller lager du dine egne oppskrifter?:)

Ja, man blir en smule lei da gitt:) Drakk den selv og drukket amme-te i flere mnd`er, men gjør meg ingenting med ammeteen. Sikkert pga delvis vane:p

Jeg spiser kun knekkebrød, da jeg ikke savner brød i det hele tatt. Fins jo glutenfritt brød, veit det, men er ikke noe savn for meg og synes ærlig talt rugsprø og husman knekkebrød smaker mye bedre:) Kan fint ta ett stykke kake om jeg har lyst på, men stopper der... MEN jeg er ikke flink nok til og spise frukt, så det må jeg bli bedre på igjen:) Hvor finner du inspirasjonen din til alle dine gode oppskrifter? Eller lager du dine egne oppskrifter?:)
Tåler emmeth at du spiser litt gluten så er jo de knekkebrødene greie :)
Jeg spiser litt rugsprø og synes det er utroli godt!
Jeg finner endel oppskrifter på nettet, og har noen bøker.
Ellers lager jeg mye fra eget hode.
Jeg begynte å legge om høsten 2011 og brukte maSe oppskrifter for å lære litt mer om hva jeg kunne bruke sammen osv.

Jeg spisser forresten mye mer grønnsaker enn frukt.
Er ikke fanatisk på fruktsukker, for det er jo masse vitaminer i frukt, men paprika for eksempel er utrolig mye vitaminer i, og er jo så godt!!

Tåler emmeth at du spiser litt gluten så er jo de knekkebrødene greie :)
Jeg spiser litt rugsprø og synes det er utroli godt!
Jeg finner endel oppskrifter på nettet, og har noen bøker.
Ellers lager jeg mye fra eget hode.
Jeg begynte å legge om høsten 2011 og brukte maSe oppskrifter for å lære litt mer om hva jeg kunne bruke sammen osv.

Virker som det går greit:) titte litt der jeg også;) grønnsaker spiser jeg godt m;):p veldig glad i bama sine gulrøtter:D og cherrytomater:D

Apropos mat: den glutenfrie pastaen er fri for både egg og melk og :) jeg sjekket en dag jeg var på butikken (var nyskjerrig :p)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Så søt du er da, takk for det:):p

Back
Topp