FENIKKELTE..

Angelicas mamma

Glad i forumet
ga jeg til angelica for ca 2 uker siden da hun gråt så utrolig mye denne dagen.men HJELP og mer hun skreik etter jeg ga hun 2 ml av det...Noen andre som har opplevet det?   så det ble bare fenikkel tabeletter på meg etter det.og det må jeg si hjelper for angelica med og få luften lettere opp.glemte og ta de her en dag i forrige uke og da hadde hun store problemer med og få rapet skikkelig.

ORIGINAL: lene24

ga jeg til angelica for ca 2 uker siden da hun gråt så utrolig mye denne dagen.men HJELP og mer hun skreik etter jeg ga hun 2 ml av det...Noen andre som har opplevet det?   så det ble bare fenikkel tabeletter på meg etter det.og det må jeg si hjelper for angelica med og få luften lettere opp.glemte og ta de her en dag i forrige uke og da hadde hun store problemer med og få rapet skikkelig.

hei[:)] bare et spm.. david her slite med å få ut rapen etter amming.. hjelper fenikkelte mot det?

ORIGINAL: Gabriela

ORIGINAL: lene24

hei[:)] bare et spm.. david her slite med å få ut rapen etter amming.. hjelper fenikkelte mot det?

Ja, fenikkelte hjelper mot det. Ikke alle som merker effekt, men det funker her i alle fall. lene24: Petter liker teen så godt han, så jeg har aldri merket at han har blitt MER urolig etter å ha fått det. Men hvis han er supersulten kan han bli fornærma av å få noe annet enn pupp da...

Kine var også mer urolig å skrek mer etter å ha fått teen. jeg slutta med den og nå er det som før,- litt småsyting om kvelden

Back
Topp