Fenikkel te

*Butterfly*

Glad i forumet
Junilykke2018
Vårspirene 2021
Skal hjelpe mot luft i magen.
Noen med erfaring?

Jeg har lest at det kan hjelpe at mor drikker det, men at en også kan gi små mengder til baby. Virker som baby her har vondt i magen på kveld/ nattestid, fiser mye etter grineøkt.

Vi jobber litt ekstra med rapinga og overproduksjon. Prøver å pumpe ut det verste trykket før han spiser, han svelger mye luft når han sliter med å svelge unna.

Sliter med at jeg sovner ifra rapinga på nettene..

Ville heller prøvd semperdråper.

Meen, dessverre. Enkelte babyer er bare sånn på kvelden. Alle inntrykk fra dagen kommer som reaksjon på kvelden. Skjedd med 4av4 babyee hos meg..

Ville heller prøvd semperdråper.

Meen, dessverre. Enkelte babyer er bare sånn på kvelden. Alle inntrykk fra dagen kommer som reaksjon på kvelden. Skjedd med 4av4 babyee hos meg..

Har du prøvd disse med effekt? Det virker liksom som det er magevondt ikke bare behov for kos og ro, siden han fiser sånn. Får vell ikke luft i magen av inntrykk?

Vi jobber litt ekstra med rapinga og overproduksjon. Prøver å pumpe ut det verste trykket før han spiser, han svelger mye luft når han sliter med å svelge unna.

Sliter med at jeg sovner ifra rapinga på nettene..

Jeg har vært ekstra flink med raping nå, og sykler med bena hans ved bleieskift. Merker bedring[emoji1317] Jeg raper han under amming også, kommer som regel litt luft da.

Har du prøvd disse med effekt? Det virker liksom som det er magevondt ikke bare behov for kos og ro, siden han fiser sånn. Får vell ikke luft i magen av inntrykk?
Såklart får man ikke luft i magen av inntrykk men det er en god kombo av alt. Semperdråper roer magen da=) Her hjelper amming best for da fiser hun mest..

Back
Topp