Fenikkel te

elkva

Glad i forumet
Hei
Min lille prinsesse har sine gråte tokter om kvelden. Mye luft i magen. Helsesøster anbefalte fenikkel te fra helsekosten. Er det noen som har erfaring med dette????

Jeg drikker ammete fra apoteket, den inneholder fenikkel. Vet ikke om den virker, han gråter en del på kveldene likevel. Prøver å unngå brokkoli, løk og hvitløk for å se om det virker.

Eldstejenta mi slet med kolikk... Jeg prøvde ammete som jeg kjøpte på helsekosten, men vet ikke hvor mye det funka... Det fins også noen dråper på apoteket som heter minifom eller noe sånt.. [;)]
Jeg holdt meg unna alt som hadde med melkeprodukter å gjøre; yoghurt, ost osv... Jeg får vondt i magen av det selv... Og kumelk er jo ikke for små babymager.. [:)]  også er det kullsyra i brus da, og alt det andre som er nevnt. Ikke lett det der.... [8D]

Anbefaler fenikkel the..[;)] 
Her har vi brukt d i snart 3 mnd vi nå, og d funker som fjell på jenta vår..[;)] 
Du får kjøpt d på helsekost..
Du koker the'n,og tømmer d over i et beger (jeg har d stående i 2 dager før jeg bytter til ny the,i kjøleskap), trekker inn den mengden med the du trenger i en engangs sprøyte(slipper mye søl da..[;)] )..Virkningen kommer ganske kjapt..[:)]

Back
Topp