Fengslet i USA. *link*

En sinnsyk straff i forhold til straffen en slik sak ville fått i norge. Lest om saken et par ganger men syns det virker som om det er mye info som mangler om hva som egentlig har skjedd, står liksom bare at de kjørte i feil kjøreretning, folk ble irriterte, han fikk seg en på tryne og prøvde å komme seg bort derfra sier han. Står jo også at det var musikkfestival så det var store mengder med folk i gaten. Så tenker jo litt at det er litt merkelig at han får seg en på trynet helt uten videre, og at han bare tråkker inn gassen og tydeligvis rygger rett bakover i en folkemengde er jo livsfarlig da, står jo at det var flere barn som nesten ble påkjørt osv så noe straff fortjener han kanskje. Men så mye som han fikk fortjener han kanskje ikke hvis det ikke var noe mer som skjedde utenfor bilen osv da.....

Sannheten skrev:
Vi har samme omgangskrets. Endelig ble han tatt sier jeg bare...

Det er alltid flere sider av samme sak ja... Men har han seriøst prøvd å ta livet av folk med bilen? Det er vel spørsmålet her (og jeg aner ikke svaret).

Riktignok skjer det mye rart i USA, men her tror jeg så absolutt at det er mer til saken enn vi vet..

Back
Topp