fengsel..

kattipatti

Første møte med forumet
Jeg er en alenemor på 29 år, jeg har hatt store økonomiske vansker nå i det siste, og følte det var nødvendig å rane en butikk, noe jeg angrer bittert på. Ble så klart tatt for dette, og nå venter 1 år bak lås og slå. Har en 2 år gammel datter, leier hus, og har en hund, hva gjør jeg nå? jeg mister vel ikke alt som er?:(

emoticon

hehe, huff...

emoticon

For det første så får man ikke dom i det samme man setter seg i politibilen, slik det høres ut her. For det andre så tror jeg prioriteringene dine er en smule.... Langt på bærtur.... Så kanskje det er likesågreit med et fengselsopphold? Problemy med norge må jo være at for å få et helt 1 i fengsel så må du jo ha neten drept noen...?

oh please...ran er så morsomt å spøke med... hilsen bussjåfør som er blitt skyggeredd den siste tiden, NEI til kontanter på bussen....

Njææææh.. For opplagt.. Ingen oppslag en gang, og en alenemor på 29 som raner butikker? Det hadde vi hørt om.

Vi har jo sosialen da, som er der slik at vi slipper og rane butikker. Jeg regner med dette er en tulletråd, å svarer derfor ikke noe spesielt seriøst ang denne.

MEN om det skulle vært seriøst, så kjenner jeg en som er alenemor med hovedomsorgen for barnet, hun måtte i fengsel, å da fikk far ha barnet mens hun var i fengsel. Var "bare" 30 dager da...Hun mistet ikke leiligheten og andre ting hun hadde.

*Fnis!*

Etter et butikkran, som antageligvis gjorde deg kjeeemperik, er definitivt babyverden stedet å registrere seg og skryte på ja......

Back
Topp