Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Vaniljeisen
Om du er glad i spekekjøtt(Det er jeg), så er dampet spekekjøtt heeeelt kanon:-) Da er det varmebehandlet lenge og skulle være trygt:-)
Jeg har forøvrig en plan for fødselen. Skal ha med meg fenalår(ja vi sier spekekjøtt) som jeg kan spise etter fødselen:-) Den usle maten du får på KK etter fødselen er bare en vits, så denne gangen har jeg en plan om å kose meg litt:-)
ORIGINAL: Pidamor
ORIGINAL: Hummingbird
Jeg holder meg unna all type spekemat.. Foretrekker å være på den sikre siden..
Jeg synes også det er en grei regel å forholde seg til. Enn hvor liten sannsynligheten måtte være for smitte, så er ikke en kosestund med spekemat verdt risikoen.
ORIGINAL: Vaniljeisen
Om du er glad i spekekjøtt(Det er jeg), så er dampet spekekjøtt heeeelt kanon:-) Da er det varmebehandlet lenge og skulle være trygt:-)
Jeg har forøvrig en plan for fødselen. Skal ha med meg fenalår(ja vi sier spekekjøtt) som jeg kan spise etter fødselen:-) Den usle maten du får på KK etter fødselen er bare en vits, så denne gangen har jeg en plan om å kose meg litt:-)