Fenalår *sikle*

Millian

Glad i forumet
Septemberlykke 2016
Jeg haaar så sykt lyst på fenalår og spekemat, holder på å bli sprø:( noen som har funnet gode erstatninger som smaker godt? Eller har forsøkt å varme det i ovnen?

Hva med pizza med en eller annen type tynn spekeskinke? (Viss det er godt nok i forhold til trygghet da)

Så lenge den stekes er det innafor, men syns smaken blir en helt annen da..

Jeg la det i frysa og lot det ligge der et par dager, og vipps så kunne jeg også kose meg med spekemat i påska :)

Jeg har stekt spekeskinke i omelett og på pizza.. Det er ikke like godt,men funker fint :)

Der er vel ein diskusjon om frysing er godt nok som behandling... Trur det er oppvarming som gjeld og då blir smaken heilt annleis. Er spekemat eg òg saknar mest... Gleda meg til å kunne ete det igjen!

Der er vel ein diskusjon om frysing er godt nok som behandling... Trur det er oppvarming som gjeld og då blir smaken heilt annleis. Er spekemat eg òg saknar mest... Gleda meg til å kunne ete det igjen!
Jeg har forstått det slik at det skal gå bra dersom det er nedfryst i minst 48 timer, pratet med legen om det også og hun sa det skulle gå bra så lenge det var nedfryst lenge nok :)

Back
Topp