Feminil/Diane p-piller

Hylei

Elsker forumet
Noen som har erfaring med disse? Går på tredje brettet nå, og har blødd i 14 dager.. Hva kan det være? Normalt??

Eneste erfaringen min er med DIANE.. og jeg fikk ENORME bryster [&:] gikk bare i 3mnd og hadde normal mensen..

Blør du mye?

Nei har ikke erfaring, men har planer om å be legen om å få Diane p piller.. [:-]

mange år siden jeg gikk på diane piller, men hadde vel mens i ca en uke.. :) jeg måtte slutte på de pga at jeg fikk så mye mignrene når jeg gikk på de [:(]

Jeg brukte Diane lenge, og hadde ingen spes bivirkninger. Eneste er at vi lurer på om jeg fikk migrene av de, derfor sluttet jeg og har nå kobberspiral

Jeg har ikke gått på diane,men jeg spurte legen min om det en gang,og da sa han at diane egentlig ikke er ppiller.De er ment for de med kviseproblem,men de fungere som Ppiller..og at det var diskutert hvorvidt det var sunt å bruke de kun som prevensjon. Og man kunne få hår i ansiktet av de [:D] ikke vet jeg [:)]

har gått på Diane, eg blødde mye de første mnd jeg gikk på dem, men roet seg etterhvert, så kanskje kroppen bare prøve tilpasse seg? men om du bekymrer deg over dette så kan du ta kontakt med fastlegen så slipper du gå å uroe deg =)
håper det ordner seg =)

Back
Topp