Femar

Masie

Betatt av forumet
Hei
Fler som har erfaring med Femar??
Jeg har blitt satt på det nå og så står det at man kun skal ta det dersom man er i overgangsalderen???

Jeg er jo ikke det!!!

Ble litt skeptisk

Har ikke prøvd, men har lest om mange som har brukt det og mange har blitt gravide med det:) Er det samme som letrozol. Google det så ser du mange som har brukt det:)

Hei
Jeg har blitt satt på det nå og så står det at man kun skal ta det dersom man er i overgangsalderen???

Jeg er jo ikke det!!!

Ble litt skeptisk

Jeg har tatt dette i fire sykluser, eller Letrozol da, som er tilsvarende preparat. Uten hell dessverre...

Medisinen var opprinnelig utviklet som kreftmedisin til de som har hatt brystkreft for å unngå tilbakefall, men de oppdaget at mange pasienter ble gravide, derfor er det enkelte leger som benytter dette selv om det ikke er godkjent for dette formålet i Norge enda. Husker ikke å ha lest noe om overgangsalder på Letrozolpakken, men mulig det står på Femarpakken.

Du har nok uansett en lege som våger å prøve nye ting. Min oppfatning er at mange leger er konservative når det kommer til Femar.

Håper du har bedre lykke med dette enn meg :)

Det stemmer som Avocado sier at det egentlig ikke er et preparat produsert for å hjelpe til med eggløsning, men at de fant ut at det var en veldig heldig bivirkning av preparatet :P

For de med PCOS, mener jeg å huske at det har vist seg å gi bedre resultater enn Pergotime som er det som vanligvis brukes. Jeg hadde ikke en eneste graviditet på ett år og ni måneder (hvor jeg også prøvde Pergotime), mens på Femar/Letrozol ble jeg plutselig gravid tre ganger på rappen! Jeg mistet imidlertid tidlig, men det er helt klart at det var med på å få i gang kroppen igjen :)

Hei

Jeg er jo ikke det!!!

Ble litt skeptisk
Støtter det Avocado skriver, stemmer det:)

Jeg prøver Letrozol på 3. runden denne mnd. Ikke blitt gravid de to første. Jeg har el av meg selv men gyn syntes det var verdt å prøve å booste eggene litt før vi gikk skrittet til ivf:)

Tusen takk for svar jenter

Ble litt letta nå!!!

Jeg hadde veldig få egg sist, så kanskje derfor legen vil booste meg med litt ekstra

Back
Topp