Femar??:)

Denne tråden var positiv lesning for ei som har gått på letrozol i fem dager, skal inn på ul på medicus på onsdag, vil da evt få sprøyte som løsner egget. Gyn ville gi det en sjanse før ivf. Har fått konstatert tidlig menopause(før fylte 30 startet det) så kryss fingrene for meg damer!!✌️
Masse lykke til:)
Jeg ligger her med min nyfødte femar-baby❤️
Jeg var også på Medicus, de er så flinke der:)
 
Tusen takk:)
 
Krysser for deg.
 
Oppdatering fra medicus idag; etter 5 dager på femar - fin livmorslimhinne, et stort, fint egg, fått eggløsningssptøyte nå. Så ikveld blir det action kryss alt dere har for meg!! Har veldig lave eggreserver, så har ingen egg miste!
Masse lykke til:)

Du må oppdatere her i tråden så jeg får vite hvordan det går:)
 
Ser den, det er lange, lange dager.

14 dager til ikm her. Tester nok noe før. Om jeg ikke spotter 12 dpo tester jeg kanskje 13 dpo.
 
Ser den, det er lange, lange dager.

14 dager til ikm her. Tester nok noe før. Om jeg ikke spotter 12 dpo tester jeg kanskje 13 dpo.

Akk, ja! :( spørs om jeg klarer å vente riktig så lenge :p krysser fingrene for at det lykkes for oss begge!! Vi får ha nedtelling sammen ;)
 
Så koselig at du spør!:)

Jeg er....GRAVID!!!:D

Bare 5 uker, så ingenting er jo sikkert, men jeg er såååå lykkelig!!!! <3
Ååååå,gratulerer så masse <3

Er jo helt fantastisk:D

Masse lykke til, du har ei fantastisk tid fremfor deg:)
 
Ååååå,gratulerer så masse <3

Er jo helt fantastisk:D

Masse lykke til, du har ei fantastisk tid fremfor deg:)
Ja, det er så fantastisk!!! :)
All ære til de fantastiske folka på medicus i Trondheim, og spesielt Terje Sørdahl, som lot meg prøve femar før ivf.
Skal dit på tidlig ul om to uker, da håper jeg vi får se et bankende lite hjerte <3

Hvordan er den nye tilværelsen din da Loca79?
 
Ja, det er så fantastisk!!! :)
All ære til de fantastiske folka på medicus i Trondheim, og spesielt Terje Sørdahl, som lot meg prøve femar før ivf.
Skal dit på tidlig ul om to uker, da håper jeg vi får se et bankende lite hjerte <3

Hvordan er den nye tilværelsen din da Loca79?
Her stortrives vi i den nye tilværelsen:)
Har ei snill lita frøken som spiser og sover, litt lite søvn til tider men alt går:) Man klarer å holde seg våken når man har to nydelige øyne som ligger å ser på deg<3

Jeg var på ul i uke syv på Medicus å fikk se og høre hjertet som banket, en helt fantastisk følelse<3
Jeg kommer garantert til å dra tilbake dit for å få femar igjen når vi skal prøve på nr 2:)
 
Her stortrives vi i den nye tilværelsen:)
Har ei snill lita frøken som spiser og sover, litt lite søvn til tider men alt går:) Man klarer å holde seg våken når man har to nydelige øyne som ligger å ser på deg<3

Jeg var på ul i uke syv på Medicus å fikk se og høre hjertet som banket, en helt fantastisk følelse<3
Jeg kommer garantert til å dra tilbake dit for å få femar igjen når vi skal prøve på nr 2:)

Åh, så herlig!! Nyfødttida er helt spesiell <3 og går så fort!!

Jeg kommer i hvert fall til å anbefale medicus dersom noen spør, for noen fine folk som jobber der :)

Jeg håper alt går som det skal nå, da er familien vår, i mine øyne, fullkommen; med tre søte små <3

Nei, for min del har femar vært magisk, det var på hengende håret at jeg i det hele tatt hadde egg igjen til å få flere barn :eek:
 
For en inspirerende tråd. Jeg har brukt opp mine offentlige ivf forsøk på StOlavs. Har to barn, men ønsker nr 3. Lave eggreserver, så må begynne å prøve med en gang. Hvor mye koster det med en sånn utredning og en runde på femar? Tror ikke vi tar oss råd til et 3 prøverørsforsøk uten å prøve andre måter først.
 
Femar koster ca 500 kr, for 30 piller, det er 6 sykluser. Letrozol, som er det samme, betalte jeg ca 300 for. Nå jo i tillegg til gyn da, og dette fikk jeg etter tre runder med pergo
 
Femar koster ca 500 kr, for 30 piller, det er 6 sykluser. Letrozol, som er det samme, betalte jeg ca 300 for. Nå jo i tillegg til gyn da, og dette fikk jeg etter tre runder med pergo
Takk for svar :) må man da inn til jevnlige ul kontroller eller blodprøver da eller?
 
Nei, jeg tok ul første kuren, og blodprøve da han ikke så noen modne egg cd 14. Den bekreftet det jeg mente fra temp. El dag 13

Derfor mener gyn at det holder at jeg tar el tester.
 
Back
Topp