Femar/letrozol

Babydrøm2

Glad i forumet
Hei. Jeg er på femte dagen med letrozol. Er det noen som har opplevd å blø lengre enn vanlig ved mensen med letrozol?
Jeg er på syvende dagen nå og bruker vanligvis å blø i 4 dager ca.
Jeg begynner å lure om jeg startet på rett dag, selv om jeg blødde full tamponger og mensen kom 5 dager tidligere enn normalt o_O
 
Ikke hatt noe problemer med det, tatt det fra blødningsdag 3-7 :happy:
 
Og da sluttet du å blø før du var ferdig med letrozol?
Skjønner ingenting hva som skjer nå. Trodde jeg var ferdig i går, men så begynte jeg å blø i ettermiddag igjen.
Nesten ferdig med blødningen når jeg starter på Letrozol. Har som regel mensen i 2-4 dager :rolleyes:
 
Jeg har motsatt erfaring, har bare hatt blødning i 4-5 dager på letrozol. Pleier vanligvis å blø i 8-9. Dette er pp 2 med letrozol, jeg starter med tabeletter på cd4.
 
Jeg hadde en mye lenger mens andre runden med Femar. Eller jeg blødde først i 3-4 dager som var vanlig for meg, og så fikk jeg en lett blødning igjen på dag 6 eller 7 med Femar. Jeg kjente jeg ble veldig usikker selv når det skjedde, men det er nok ikke noe farlig. Ble gravid samme syklus :)
 
Jeg hadde en mye lenger mens andre runden med Femar. Eller jeg blødde først i 3-4 dager som var vanlig for meg, og så fikk jeg en lett blødning igjen på dag 6 eller 7 med Femar. Jeg kjente jeg ble veldig usikker selv når det skjedde, men det er nok ikke noe farlig. Ble gravid samme syklus :)
Okei. For jeg har blødd i 4-5 dager i strekk og restrende dagene sånn av og på. Håper det er et positivt tegn for meg også.
Hvilken dag fikk du el på da?
 
Back
Topp