Femar/letrozol suksess historier?

Baby.3

Forelsket i forumet
:HeartblueHeisann!

Jeg bare lurte på om noen der ute hadde noen suksess historier ved bruk av femar/letrozol?

Hvor mange kurer måtte til for å oppnå graviditet, enkel eller dobbel dose?:)

har selv ett Pergo barn, og ett letrozol barn som kom på første forsøk med enkel kur. Skal nå i gang med søskenforsøk. Tredje runde med letrozol, men runde nr 2 med dobbel kur:happy119 Føler meg litt motløs, men vet det er lys i enden av tunnelen :Heartblue
 
Denne gangen satt spira på tredje syklus med trippel dose Letrozol. Fått positiv EL-test på syklusdag 12 alle tre syklusene, og deretter satt Ovitrelle for sikkerhetsskyld.

På tidligere barn har jeg vært nødt til å kombinere Letrozol med Puregon for suksess, men denne gangen gjorde nok lavkarbo og vektnedgang susen for oss <3
 
Denne gangen satt spira på tredje syklus med trippel dose Letrozol. Fått positiv EL-test på syklusdag 12 alle tre syklusene, og deretter satt Ovitrelle for sikkerhetsskyld.

På tidligere barn har jeg vært nødt til å kombinere Letrozol med Puregon for suksess, men denne gangen gjorde nok lavkarbo og vektnedgang susen for oss <3

Såå godt å høre :Heartblue jeg har vært gravid en gang tidligere på egenhånd, hvor det ikke passet seg, og vi valgte å ta abort. Spent på om det ødlegger sjansene våre nå.

ser ut som at dobbel dose fungerer bra her. Men er spent på hvor mange kurer som må til:)
 
Først tre kurer pergo, ingen baby. På femte kur med leteozol, alle åtte kurene var enkle, ble jeg gravid. Hun er 4,5 år gammel nå.

Det er vårt tredje barn. De to andre har vi fått til selv, med lang prøvetid. Jeg har dårlig evne til El og ustabile sykluser. Mannen min har få og late svømmere. Men vi har fått tre barn og komplett familie.
 
Trippel dose Femar, har ikke tall på hvor mange kurer. Spiren satt da etter 16(!) års prøving. Hun er snart to og synger Bæ Bæ lille lam i senga, for sove er «ujettfædi».
 
Gravid på første kur - mistet
Prøvd 4-5 kurer, enkle og doble ble ikke gravid
Ble gravid i pause måned - mistet
Prøvd enkel kur ble ikke gravid
Prøvd neste runde dobbel kur er gravid

men jeg fikk ovitrelle til å få el siden det var det som var hovedproblemet mitt. Her ble follikkelene modne flere ganger med og uten og og noen ganger flere og.
 
Back
Topp