Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei.. Det er der som virker så rart. Alt for mye med 8 på en dag!Er nok 1 tablett i 8 dager?
Jeg fikk beskjed om 2 tabletter i 5 dager...
Har ikke brevet her så får ikke tatt bilde idag.. Men sendte Mail til de igår, spørte om jeg skulle ta 8 tabletter på en dag. Fikk til svar ; "yes"??! Er ikke mulig å ta så mye på engang når anbefalt dose er 2,5 mg en gang om dagen??
Du har sikkert brevet i morgen, så da kan du legge det ut når du er hjemme igjen.Har ikke brevet her så får ikke tatt bilde idag.. Men sendte Mail til de igår, spørte om jeg skulle ta 8 tabletter på en dag. Fikk til svar ; "yes"??! Er ikke mulig å ta så mye på engang når anbefalt dose er 2,5 mg en gang om dagen??
Hehe sånn. Var veldig enkeltVis vedlegget 125085
Trykk på reply, og så trykk på kamera-ikonet. Velg bildet du vil legge ved, og vips.
Klinikk hausken..Så bra! Synes du skal ringe til klinikken igjen. Eller sende en ny mail, iom du ikke er sikker på om de har skrevet riktig. Ser de har tatt blanko over de stedene der det egentlig er satt kryss. Hvilken klinikk bruker du?
Håper du får tak i de. Lykke til!Klinikk hausken..
Hva er FER da? Hva er forskjellen?Stemmer nok bra når det er snakk om FER. Trodde det var snakk om en vanlig Femar kur.