Fem om dagen

Nei. En smoothie om dagen. Grønnsaker vil hun ikke spise hele. Og middagsglass er hun ikke veldig glad i. Hun spiser et halvt glass på en god dag.

Gidder ikke bekymre meg, hun spiser det hun vil og ikke noe jeg kan gjøre med det. Kan jo ikke tvinge henne til å spise.
Jeg er forøvrig glad bare hun spiser noe som helst. Pupp er fremdeles favoritten.

Nei! Kan få i han litt om de moses ig skjules veldig godt i sausen :p er ikke så glad i middag og grønnsaker spytter han bare ut.

Nei. En smoothie om dagen. Grønnsaker vil hun ikke spise hele. Og middagsglass er hun ikke veldig glad i. Hun spiser et halvt glass på en god dag.

Gidder ikke bekymre meg, hun spiser det hun vil og ikke noe jeg kan gjøre med det. Kan jo ikke tvinge henne til å spise.
Jeg er forøvrig glad bare hun spiser noe som helst. Pupp er fremdeles favoritten.
Har vært ganske likt her. Men er på god vei :) Man må bare ta den tiden det trenger...

Kan jeg ikke tenke meg! Liker jo bare grøt, fruktsmoothier og mat i hvit saus. Og ikke glass... Men stresser ikke med det. Hun vokser fint og er glad. Det andre faller på plass senere. :)

Nei, ikke 5 om dagen og stresser ikke med det ;)

Jupp både meg å lillemor spiser 5 om dagen ;)

Tror vi er innenfor :)
Han elsker frukt- banan, pære, eple, melon osv :) spiser avokado, gulrot, blåbær og druer :) mais og erter er også lett å få i han :p er vel mer også, men brokkoli vil han ikke ha :p

Tror vi er innenfor :)
Han elsker frukt- banan, pære, eple, melon osv :) spiser avokado, gulrot, blåbær og druer :) mais og erter er også lett å få i han :p er vel mer også, men brokkoli vil han ikke ha :p
Ja frukt er ikke noe problem, værre med grønnsaker som liksom skal være mer av enn frukt

Back
Topp