Fem dager siden eg sku hatt mens

Mammaenogpappaen

Betatt av forumet
Vi holder på å prøve å bli gravid, har holdt på ei god stund no. Har hatt mensen regelmessigt heile tida. Men no er eg fem dager over siden eg sku hatt mensen. Men har tatt graviditetstest kvar dag men alle er negative.. Syns det er litt merkligt. Er det nåken som har opplevd at dei er gravide men at det ikkje slår ut på test?

Har ikke opplevd å være gravid med negativ test, men mens vi var prøvere gikk jeg en mnd 10 dager å ventet på mensen. Har alltid regelmessig til vanlig :-)

Ei god venninne av meg tester alltid seint positivt. Tror hun har vært 14dager over meg begge sine før hun fikk positiv test :) Gi det en uke til, hvis fortsatt negativ test og ingen mens så bestill time hos legen. De kan i tillegg til urinprøve, ta blodprøve :) X-fingrene ;)

Kan være du produserer lite hormoner i begynnelsen og at du derfor få sen positiv test. Kan også være at eggløsning har komt senere og at du er for kort på vei. Eller mensen bare er litt utav det:p fortsett å test, er fortsatt håp:)

her for litt siden gikk jeg 22 dager over :O men plutselig så var det full syndeflod.

Kan være de ikke har slått ut pga det er for tidlig enda :) Jeg ville ventet noen dager og tatt en ny test :)

Som noen sier, kan jo være at kroppen ikke produserer nok hormon til at det slår ut på en test enda, men en annen mulig løsning kan jo være at du stresser over prøvingen og psyken roter til syklusen din. Ville prøvd å slappe av, ha det gøy med partneren, hvile, ikke teste mer på en ukes tid, ta en ny test senere, og evt ta en tur til lege dersom den også ble negativ.

Jeg har ikke fått positiv test før mensen har vært 5-7 dager på overtid. Tvi tvi! ;)

Noen får ikke positiv før opptil 2 uker etter forventet mens ;)

Back
Topp