Felles skrytetråd

*Lesehesten*

Elsker forumet
Må bare skryt litt av sjuklingen min.

Hun har blitt så sinnsykt flink til å prate! Hun setter sammen to ord og hun lærer mange nye ord hver dag. [:D]
Hun er like flink til å prate som det storebror var da han var 18mnd og hun er bare 14mnd. Sååå stolt av nydlinga mi!

Skryt i vei!

Her er hun også veldig flink tilk å prate. Har veldig mange ord og setter også sammen to, som -se der. Hun er en ekte vestlandsjente som skarrer noe veldig på r-en så er veldig morro å prate med henne. Så roper hun noe veldig på søskenbarnet sitt på 8 år som bor noen hus bortenfor. Han er visst blitt den store helte.

Jeg blir så stolt når vi er i byen eller andre steder hvor det er mye folk, og snuppa bare skrur på sjarmen så det holder. Og så har hun arvet musikkinteressen til både mamman og pappan sin, og straks hun hører musikk begynner hun å danse eller bare svinge seg. Hun liker spesielt gitar og strykere [:)] I tillegg er jeg veldig stolt av at hun forstår så mye og kan så mange ord. Jeg kunne fortsatt i evigheter, for jeg er så sprekkeferdig av stolthet av den lille hjerteknuseren at det halve kunne vært nok [:D]

Back
Topp