Felles skravletråd :)

UneMi

My love grows stronger every day
Oktobermirakler 2013
VIP
Kunne kanskje vært greit :) ? Så ikke etter om det var en allerede :/

Herregud for en uke! Jeg skjønner ikke hvor den er blitt av. Jeg startet i ny jobb på mandag. Heeeeelt fantastisk. Er utrolig deilig å ha en jobb man virkelig vil gå til, som man virkelig liker. Det er såååå lenge siden jeg koste meg på jobb. Arbeidsplassen er super, kollegaer er fantastiske. Åh, Im in heaven :p

Har bare jobbet dag, så dagene har jo flydd forbi. Ettermiddagen går til middag, husarbeid og tid med familien. Plutselig er det ny arbeidsdag, og samme tralten igjen. Jeg er sååå happy for tiden!

For første gang tror jeg virkelig jeg har lagt på meg også :( Har jo spist så mye mer enn hva jeg har gjort tidligere. Jeg glemte hele tiden å spise, og alt ble bare tull. Nå må jeg spise frokost på jobb, lunsj, middag, kvelds og litt mellommåltider. Det var det negative med å starte 7-halv 8 på jobb. Dagene ble så mye lengre enn vanlig.

Hvordan går det med alle dere andre :) ?
 
Du har nok ikke gått opp skal du se.. dette går nok bra.. har hatt utskjeielser jeg også, men har ikke gått opp for det *bank i bordet*
joda tror det går greit her.. var i bryllupet til mamma i går og der ble det jo alkohol, kaker, chips, tapas o.l da så merker jeg gruer meg til å veie meg i morgen.. men får krysse fingrene for at det går bra ;)
 
Bare innom i full fart, her går det i ett i dag ;/ hvor skal vi registrere vekten henne? Har bare gått ned 0,1 denne uken.. Hvis det ikke er her det skal registreres, så håper jeg noen kan ordne det for meg,for tviler på at jeg kommer meg på nett igjen før sent i kveld....
 
Men sånn er jo livet. Det banker fristelser på over alt. Tenker at man må da få lov å leve mens man faktisk lever, hehe. Du var tross alt i bryllup, da er det iallefall lov å kose seg litt ekstra :) Tviler på at den ene kvelden har ødelagt for deg :)
 
Bare innom i full fart, her går det i ett i dag ;/ hvor skal vi registrere vekten henne? Har bare gått ned 0,1 denne uken.. Hvis det ikke er her det skal registreres, så håper jeg noen kan ordne det for meg,for tviler på at jeg kommer meg på nett igjen før sent i kveld....
Mener vi skal sende resultatet direkte til Lizzus nå.. det har ihvertfall jeg gjort ;)
 
Back
Topp