Felles skravletråd vinteren 2018

Angående utfordringen nå; Punkt 1 og 2 er veldig like. Det står at man kan ta alle hver dag, hvordan har dere tenkt det i forhold til disse to punktene?
 
Angående utfordringen nå; Punkt 1 og 2 er veldig like. Det står at man kan ta alle hver dag, hvordan har dere tenkt det i forhold til disse to punktene?

Ein får kun poeng for enten 10 eller 20 tusen skritt, ikkje begge deler. Om det var slik du tenkte?
 
Angående utfordringen nå; Punkt 1 og 2 er veldig like. Det står at man kan ta alle hver dag, hvordan har dere tenkt det i forhold til disse to punktene?
Skal skrive litt klarere :)
 
Ser det at det gir jo egentlig ikke mening om man ikke kan ta 10 og 20 000 skritt på samme dag, når det handler om antall pr dag, og ikke ulike..

Så, endrer tilbake så man kan ta begge pr dag :)
 
Ren viljestyrke funker ikke i lengden [emoji28]

Viljestyrke er en muskel som må trenes opp. Jo flinkere du blir til å bruke den jo lettere blir det. Problemet er at det er så vanskelig å komme igang. Jeg gir opp ved første hinder :p
 
Viljestyrke er en muskel som må trenes opp. Jo flinkere du blir til å bruke den jo lettere blir det. Problemet er at det er så vanskelig å komme igang. Jeg gir opp ved første hinder :p
Har alle den muskelen? :p
 
Viljestyrke er en muskel som må trenes opp. Jo flinkere du blir til å bruke den jo lettere blir det. Problemet er at det er så vanskelig å komme igang. Jeg gir opp ved første hinder :p
Så det er bare å begynne å trene med andre ord [emoji28]
 
I dag (mandag) ble det 3 turer. Det føles godt! Det ble dessverre også is, med saus og smarties på, og det føltes ikke like godt :p
 
Jeg er altså så lite motivert. Nå når det ikke er utfordring, spiser jeg enda mer godteri og trener mindre! Jaja :p
 
Mamma bakte sjokoladeterte med salt karamell.. bra jeg har vært på beina i hele dag [emoji23]
 
Back
Topp