Felles skravletråd vinteren 2018

Jeg må bare spørre. Nugatti. Snop? Ja eller nei?

Hjertet sier neeei, hodet sier ja :p eller nja.
Det er nei :) I reglene så står det pålegg med sukker f.eks sjokoladepålegg.
 
Da er vi liksom helt offisielt igang i dag.

Utfordringen er igang. Jeg har røket på snop allerede faktisk. Tenkte ikke på det engang før det var gjort. Men jeg ryker på den på søndager uansett. For det er helg. (og trolig resten av uka også egentlig, vi får se. Skal i første omgang begrense meg...)
 
Hva tenker folket om yoga? Kan det regnes som morsjon?[emoji28]
 
Hva tenker folket om yoga? Kan det regnes som morsjon?[emoji28]

Yoga, kan også registrerast som trening. Det er tøft og eg har aldri hatt så høg puls og sveitta så mykje på 55 minutt [emoji85] Men, det kjem vel an på kva type yoga det er snakk om [emoji4]
 
Yoga, kan også registrerast som trening. Det er tøft og eg har aldri hatt så høg puls og sveitta så mykje på 55 minutt [emoji85] Men, det kjem vel an på kva type yoga det er snakk om [emoji4]
Det spørs nok på typen og hvordan man gjør det ja. Så det må man rett og slett kjenne på selv.
 
Det er yoga i 1 time og et kvarter, men ca en halvtime går til rolige øvelser. Så kan eg fordele resten på trening og mosjon[emoji28] for ja, noen øvelser er veldig krevende[emoji23] godt etterpå da
 
Husk å skrive total summen på utfordringen, ellers får dere 0 poeng. Og skriv FERDIG!
 
Husk å skrive total summen på utfordringen, ellers får dere 0 poeng. Og skriv FERDIG!
Også ser det ut som at det trengs en oppklaring! Det er vel fortsatt 5 poeng for 10 minutters mosjon. Og trimmer man da i 8 minutter, får man ikke 4 poeng, sant? Ser noen har delt noen poeng sånn..
 
Også ser det ut som at det trengs en oppklaring! Det er vel fortsatt 5 poeng for 10 minutters mosjon. Og trimmer man da i 8 minutter, får man ikke 4 poeng, sant? Ser noen har delt noen poeng sånn..
Det er for hele "10minutter" ja. Takk for at du sa i fra, skal gå igjennom lista :)
 
Et lite tips! Så det blir enklere å se om noen har gått opp eller ned så skriv gjerne minus eller pluss foran tallet på vekt og prosent.
 
Trenger tips. Smartklokka mi (garmin vivoactive) teller ikke skritt når jeg triller tur. Går 4km og den viser 169skritt, liksom... Hvordan kan jeg telle skritt?
 
Trenger tips. Smartklokka mi (garmin vivoactive) teller ikke skritt når jeg triller tur. Går 4km og den viser 169skritt, liksom... Hvordan kan jeg telle skritt?

Er den ny/gammal? Om den skal telle og den er ny, hadde eg klaga.
Men om du f.eks triller vogn så veit eg at mange klokker ikkje klare å få den bevegelsen.
Evt kan du prøve å festen den på ankelen.
 
Er den ny/gammal? Om den skal telle og den er ny, hadde eg klaga.
Men om du f.eks triller vogn så veit eg at mange klokker ikkje klare å få den bevegelsen.
Evt kan du prøve å festen den på ankelen.
Triller vogn ja. Fikk i april i fjor. Den teller når jeg går til vanlig. Rundt ankelen vil den ikke måle pulsen min, vel? Jeg bryr meg ikke så mye til vanlig, har bare vært litt irriterende.. men nå er jo antall skritt utfordring.
 
Triller vogn ja. Fikk i april i fjor. Den teller når jeg går til vanlig. Rundt ankelen vil den ikke måle pulsen min, vel? Jeg bryr meg ikke så mye til vanlig, har bare vært litt irriterende.. men nå er jo antall skritt utfordring.
Men trenger du puls mens du går tur da?

Min teller ikke puls uansett. Men jeg har dersom jeg trenger skrittene skritteller/klokka i ei lomme eller festet et annet sted ja. For vogn teller ikke min heller.
 
De 10 000 skrittene er det pr dag eller tilsammen de dagene?

Jeg tenkte ikke at vi skulle telle med alle skritt man går gjennom dagen, f.eks fra sofaen til kjøkkenet og slikt, men telle de skrittene man går om man er ute på tur og slikt?

Har ikke skritteller, men kan bruke app til dette, men går ikke med mobilen på meg 24/7 :joyful:
 
De 10 000 skrittene er det pr dag eller tilsammen de dagene?

Jeg tenkte ikke at vi skulle telle med alle skritt man går gjennom dagen, f.eks fra sofaen til kjøkkenet og slikt, men telle de skrittene man går om man er ute på tur og slikt?

Har ikke skritteller, men kan bruke app til dette, men går ikke med mobilen på meg 24/7 :joyful:

Det er nok 10 000 pr dag ja, og inkl absolutt alt en går
 
Det er nok 10 000 pr dag ja, og inkl absolutt alt en går

Dumt ikke jeg får med de poengene når jeg ikke har skritteller da.. hadde på app når jeg gikk tur, og bare da var jeg på over 7000 skritt :rolleyes:
 
Dumt ikke jeg får med de poengene når jeg ikke har skritteller da.. hadde på app når jeg gikk tur, og bare da var jeg på over 7000 skritt :rolleyes:
Jeg har ikke sjangs til å få de poengene jeg heller. Sånn er det desverre bare. Men du har gått en lang tur da på 7000 skritt, godt gjort!

Jeg har ikke i nærheten av det.
 
Jeg har ikke sjangs til å få de poengene jeg heller. Sånn er det desverre bare. Men du har gått en lang tur da på 7000 skritt, godt gjort!

Jeg har ikke i nærheten av det.

Gikk noen timer, med 2-åringen i bæremeis og minste i vogn:rolleyes: måtte se om jeg klare ha han på ryggen på den turen jeg pleier å gå med babyen! Veldig tungt!

Søndag er jo for mange en hviledag! Jeg må bare kjøre på så legen slutter mase om vekta! :arghh:o_O:rolleyes:
 
Back
Topp