* Felles skravletråd - individuell krig"

Nja, eg har ein følelse av at eg ryker denne veka. Har ikkje veid meg, men kan umulig ha gått ned. Det har blitt alt for mykje snop og alt for lite trening. Nesten ei veke samanhengande migrene hjelper ikkje på.

Kva skriver du master om, Snickers? Og når skal du levere? Spennande!
Weee! Du røyk ikke;) Det hørtes forferdelig slitsomt ut er så mye migrene. Er du bedre, eller?

Jeg skriver om ungdom og selvskading:) Begynner å bli rimelig klar for ferie nå:eek:
 
Weee! Du røyk ikke;) Det hørtes forferdelig slitsomt ut er så mye migrene. Er du bedre, eller?

Jeg skriver om ungdom og selvskading:) Begynner å bli rimelig klar for ferie nå:eek:
Sanneleg klarte eg meg. Må ha vore pga utfordringa. Migrenen går i periodar, har hatt eit par gode dagar no så då er eg happy. Begynte på forebyggande medisiner i mai og dei hjelper veldig, det var mykje verre før.

Oi, ikkje akkurat noko lystig tema du har valgt å skrive om, men bra at nokon gjer det. Tenker det blir godt å ta ferie ja.
 
Vekttrøbbel! Vekta mi vil ikkje virke i dag! Kjøpte ny berre for nokre veker sidan for den gamle var så ustabil, og då eg skulle veie meg i morges spratt liksom vekta opp og ned 8-9 kg og landa ein gong på sånn 5 kg mindre enn eg har vore på årevis og ein gong på 3-4 meir enn eg VEIT eg er no. Har bytta batteri, utan at det hjelpte.

Eg "snikveide" meg på mandag (då såg vekta ut til å fungere normalt), kan eg notere det med som resultat?

Har ikkje mulighet til å dra av gårde og kjøpe ny vekt og veie meg og få levert vekt før 19. Uansett ville det ikkje blitt riktig heller, sidan det jo ikkje hadde blitt morgonvekt. ARGH! Av alle dagar dette kunne skje..!
 
Vekttrøbbel! Vekta mi vil ikkje virke i dag! Kjøpte ny berre for nokre veker sidan for den gamle var så ustabil, og då eg skulle veie meg i morges spratt liksom vekta opp og ned 8-9 kg og landa ein gong på sånn 5 kg mindre enn eg har vore på årevis og ein gong på 3-4 meir enn eg VEIT eg er no. Har bytta batteri, utan at det hjelpte.

Eg "snikveide" meg på mandag (då såg vekta ut til å fungere normalt), kan eg notere det med som resultat?

Har ikkje mulighet til å dra av gårde og kjøpe ny vekt og veie meg og få levert vekt før 19. Uansett ville det ikkje blitt riktig heller, sidan det jo ikkje hadde blitt morgonvekt. ARGH! Av alle dagar dette kunne skje..!

Så kjedelig med vekttrøbbel. Du får bare ta vekta fra mandagen. :)
 
Så kjedelig med vekttrøbbel. Du får bare ta vekta fra mandagen. :)
Takk, då gjer eg det. Går ut ifrå at det ikkje er så mange gram forskjell uansett.
 
Og jeg glemte hele greia i pakkekaos!
Jaja, spennende uansett :)
 
Jeg er super klar for ny krig!!! :)
Nytt år og ny motivasjon. Noen som vet om det er planer om oppstart nå?
Har ikke sett noe, men jeg er også superklar! Vet at jeg får et forferdelig travelt semester, og fredag kveld har vi ofte besøk eller er borte selv, så jeg er litt skeptisk til å være krigleder. Men det er vel bare opp til oss å dra i gang en ny?
 
Jeg er super klar for ny krig!!! :)
Nytt år og ny motivasjon. Noen som vet om det er planer om oppstart nå?
Har ikke sett noe, men jeg er også superklar! Vet at jeg får et forferdelig travelt semester, og fredag kveld har vi ofte besøk eller er borte selv, så jeg er litt skeptisk til å være krigleder. Men det er vel bare opp til oss å dra i gang en ny?

Og vips, ny runde er annonsert :)
 
Back
Topp