* Felles skravletråd - individuell krig"

Tusen takk :) glad for å være tilbake:) håper på under 60 før nyttår.

Jeg forstår ikke treningsdelen på utfordringen. Noen som gidder å forklare?

-
Trening: Opp fra sofaen: Kva som helst som gir aukt puls, samt aktivitet ut over det vanlege (tur, styrketrening, ein svingom i stova med mann og/eller barn, bordtennis, trampolinehopping, ein ekstra runde i sengehalmen, you name it!) i minst 10 minutt. Gir 20 poeng. Annan/meir trening er absolutt lov, og blir belønna som før - med 5 poeng pr. 5 minutt.
-
 
Kva som helst form for aktivitet utover det vanlige (berre det at ein kjem seg opp av sofaen og GJER noko) gir 20 poeng, så sant ein held på med aktiviteten i 10 min eller meir.

Ein får 5 poeng for 5 min trening uansett aktivitet utover dette.

I dag har eg feks vore og svømt i ein time, då teller eg det som "ut av sofaen" (20 poeng for dei 10 første minutt), men eg trente jo i 50 min til, som gir 50 poeng meir, så totalt 70 poeng på den timen.

Hadde eg berre hatt ein 10 minutts luftetur rundt byggefeltet, hadde det uansett talt som "ut av sofaen" og gitt 20 poeng.

Ein kan berre få poeng for "ut av sofaen" ein gong kvar dag.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Kva som helst form for aktivitet utover det vanlige (berre det at ein kjem seg opp av sofaen og GJER noko) gir 20 poeng, så sant ein held på med aktiviteten i 10 min eller meir.

Ein får 5 poeng for 5 min trening uansett aktivitet utover dette.

I dag har eg feks vore og svømt i ein time, då teller eg det som "ut av sofaen" (20 poeng for dei 10 første minutt), men eg trente jo i 50 min til, som gir 50 poeng meir, så totalt 70 poeng på den timen.

Hadde eg berre hatt ein 10 minutts luftetur rundt byggefeltet, hadde det uansett talt som "ut av sofaen" og gitt 20 poeng.

Ein kan berre få poeng for "ut av sofaen" ein gong kvar dag.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Ok, så om jeg har skjønt det rett så får jeg 20 poeng for å ha dansa med datteren min i stua i dag(aner ikke hvor lenge 15-20 min..), + poeng per 5 min den tiden jeg har syklet i dag?
Altså feks så gir de 10 første min av trening 20 poeng istedenfor 10?
 
Ok, så om jeg har skjønt det rett så får jeg 20 poeng for å ha dansa med datteren min i stua i dag(aner ikke hvor lenge 15-20 min..), + poeng per 5 min den tiden jeg har syklet i dag?
Altså feks så gir de 10 første min av trening 20 poeng istedenfor 10?
Ja, riktig!

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Når starter ny slankekrig? Jeg vil være med :D
 
Hvordan går det med dere, damer? Her må jeg si det er litt stridt, altså! Jeg er midt i innspurt med masteravhandling, og sammen med "julestri", unger og styr, er det nei en ikke så lett å sanke poeng. Lett å glemme vannet og nedprioritere trening... Det gode er at det ligger en naturlig vektnedgang i å stresse sånn;) Aldri så galt at dt ikke er godt for noe:D
 
Hvordan går det med dere, damer? Her må jeg si det er litt stridt, altså! Jeg er midt i innspurt med masteravhandling, og sammen med "julestri", unger og styr, er det nei en ikke så lett å sanke poeng. Lett å glemme vannet og nedprioritere trening... Det gode er at det ligger en naturlig vektnedgang i å stresse sånn;) Aldri så galt at dt ikke er godt for noe:D

Nja, eg har ein følelse av at eg ryker denne veka. Har ikkje veid meg, men kan umulig ha gått ned. Det har blitt alt for mykje snop og alt for lite trening. Nesten ei veke samanhengande migrene hjelper ikkje på.

Kva skriver du master om, Snickers? Og når skal du levere? Spennande!
 
Her er formen fortsatt ikke veldig bra, så trening blir det ikke - må bruke den energien jeg har tl adventsaktiviteter med barna og sånn! Har null fokus på utfordring heller, men på "pluss-sida" (i forhold til krigen, da, ikke sånn egentlig noe pluss..) så har jeg lite matlyst, så kan godt være jeg har gått ned litt...
 
Dårlig uke her og! Lite trening, eksamen og masse stress. Snop og!

Er spent på jula jeg. Skal prøve å få gått tur hver dag. Vi skal reise til et sted som forhåpentligvis har snø, da kan man jo være litt aktiv i snøen :)
 
Oisann, et kg ned her... Synes i grynnen denne nedgangen har gått for fort de siste ukene altså, mtp amming og alt. Men jeg synes også det er veldig vanskelig å tvinge i meg mat jeg ikke egentlig orker å spise... Jeg spiser jo, altså, frokost, lunsj, middag og kvelds hver dag, så regner ikke med det er noen krise akkurat...
 
Håper jeg har lagt inn i rett veietråd :p
Håper jeg ikke ryker, typisk at det er rød uke :(
 
Resultatet er uke!
Jeg greide å glemme å legge inn vekt idag, og med nedgang på 1,3 kg er det ekstra surt!! Men lykke til i finalen dere finalister!
 
Resultatet er uke!
Jeg greide å glemme å legge inn vekt idag, og med nedgang på 1,3 kg er det ekstra surt!! Men lykke til i finalen dere finalister!
Så utrolig kjedelig Birdi :(
 
Resultatet er uke!
Jeg greide å glemme å legge inn vekt idag, og med nedgang på 1,3 kg er det ekstra surt!! Men lykke til i finalen dere finalister!
Å nei! Det var kjedelig! Jeg holdt på å glemme det selv, men kom på det i siste liten:) Hvordan funker det fremover nå, egentlig? Ingen utfordring?
 
Å nei! Det var kjedelig! Jeg holdt på å glemme det selv, men kom på det i siste liten:) Hvordan funker det fremover nå, egentlig? Ingen utfordring?

Siden det er den totale prosentvise vektnedgangen som avgjør hvem som vinner slankekrigen, vil det ikke være utfordring de siste 2 ukene. Neste veiing blir finaledagen 19. Desember! Lykke til!
 
Wææ! Snakker vi total prosentvis nedgang, som i nedgang fra september til 19. desember? Hjelpes, nå skal selvdisiplinen og motivasjonen få kjørt seg de neste to ukene:D
 
Back
Topp