* Felles skravletråd - individuell krig"

Birdi

Betatt av forumet
Hei dere,
jeg tenkte det var kjekt med en ny skravletråd nå som slankekrigen snurper seg sammen. :) Hvordan går det med dere? Lykke til alle sammen!
 
Forøvrig går det greit her. Hatt en ekstremt travel uke, med null tid til trening, men også null tid til småspising, så det blir spennende imorgen. :) Håper kanskje jeg nærmer meg 70, men har et ørlite håp om 69,X men det får vi se imorgen. :)
 
Her går det dårlig. :p Har en fryktelig uke. Håper vekta ikke er deretter. :p
 
Her går det slapt... Formen er ikkje så bra (mykje migrene, stoffskiftet er på bærtur, B12-sprøytene hjelper liksom ikkje, magen er vond og under utredning. Og eg fryyyyser!) og denne veka har det vore mykje møter og sånt og. Mykje å tenke på og ta stilling til, mange bekymringar. Så eg er ganske tappa for energi. Det positive med migrene og magesmerter og stoffskiftetull er jo at eg blir uvel og kvalm og då orkar eg gjerne ikkje ete noko særleg. Minuset er sjølvsagt at eg ikkje får trent heller, så korleis det går med vekta får eg berre sjå i morgon.

Satsar på at eg får samla litt energi i helga når ungane skal til faren!
 
Ja virker som det er litt laber uke for flere da. Spennende imorgen da! Lykke til alle sammen!
 
Veldig hektisk uke her og, men har (frem til i dag) klart meg bra på inntak av mat, så satser på at det går fint. Spennende nå mot slutten :)
 
Jeg har ikke vært i bra form denne uka, så trening har det blitt null av. Men jeg har jo spist lite også, da, så vekta har dalt noe veldig...

Ikke noe jeg er så glad for dette, jeg som ammer og alt - kan jo ikke være bra med så rask nedgang. Men håper på at jeg snart er i fin form igjen :)

En annen ting er at jeg jo nå har nådd målvekta mi. Blir neppe å prøve å gå ned noe mer, men man er bare med til man ryker ut uansett, eller??
 
Mye kake i helga, pga navnefest, så nå håper jeg at jeg greier å få mandag og gode vaner igjen med en gang :)
 
Mye kake i helga, pga navnefest, så nå håper jeg at jeg greier å få mandag og gode vaner igjen med en gang :)

Feiring og dertil mye søtmat for meg også denne helga - må nok brette opp ermene i morgen!! Fikk treng i dag da, det føltes veldig greit etter all fråtsinga... ;)

Men jeg lurer fortsatt - når man har nådd målvekta, skal man fortsatt bli med i krigen og så bare satse på "naturlig avgang"??
 
Feiring og dertil mye søtmat for meg også denne helga - må nok brette opp ermene i morgen!! Fikk treng i dag da, det føltes veldig greit etter all fråtsinga... ;)

Men jeg lurer fortsatt - når man har nådd målvekta, skal man fortsatt bli med i krigen og så bare satse på "naturlig avgang"??
Det er jo opp til deg sjølv. Men eg tenker at viss det hadde vore eg som var i den situasjonen, så ville eg gjerne fortsatt å vere med for å holde fokus på kosthald og trening, sjølv om eg "skrudde opp kaloriinntaket" litt? Og så vil du vel antagelig gå ut etter kvart sidan ein ikkje lenger prøver å gå ned (med mindre vi andre bare ikkje er så veldig flinke...).

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Haha, jeg er sååå fjern :p var sikker på det var fredag i går og skjønte ikke hvorfor det ikke kom noe resultat. Og så at INGEN hadde levert vekt... Går opp for meg nå at det ikke er fredag før i dag :p :oops:
 
Vekta mi står i felles veietråd, men får ikke endret innlegg, så har sitert mitt eget fra sist uke og lagd nytt sist i tråden.

Forøvrig dårlig uke, så innstiller meg på å ryke i dag.
Lykke til jenter :)
 
I dag er det nok jeg som ryker. Uka har ikke gått slik som jeg så for meg, og jeg tror graviditeten begynner å ta meg igjen vektmessig, selv om jeg har fått kommentarer på at jeg ser slankere ut, bortsett fra på magen. :p Magen er blitt stooor. ;)
 
Haha, jeg er sååå fjern :p var sikker på det var fredag i går og skjønte ikke hvorfor det ikke kom noe resultat. Og så at INGEN hadde levert vekt... Går opp for meg nå at det ikke er fredag før i dag :p :oops:

Jeg fikk litt sjokk for én time siden da det plutselig gikk opp for meg at det var fredag og veiing! :p Godt at jeg kom på det.
 
  • Liker
Reactions: BMC
Det er jo opp til deg sjølv. Men eg tenker at viss det hadde vore eg som var i den situasjonen, så ville eg gjerne fortsatt å vere med for å holde fokus på kosthald og trening, sjølv om eg "skrudde opp kaloriinntaket" litt? Og så vil du vel antagelig gå ut etter kvart sidan ein ikkje lenger prøver å gå ned (med mindre vi andre bare ikkje er så veldig flinke...).

Ja, det er nok sånn det blir også. Nå ser jeg at det ble noen gram nedgang denne uka, så jeg henger kanskje med litt til... ;)
 
I dag er det nok jeg som ryker. Uka har ikke gått slik som jeg så for meg, og jeg tror graviditeten begynner å ta meg igjen vektmessig, selv om jeg har fått kommentarer på at jeg ser slankere ut, bortsett fra på magen. :p Magen er blitt stooor. ;)
:) Det er jo så fint med babymage da :)
 
Back
Topp