Felles skravletråd høsten 2018

Skal på yoga styrke i dag, hvor skal det stå under utfordringen? Vanlig yoga har jeg lagt under mosjon.
 
Last edited:
Skal på yoga styrke i dag, hva går det under på utfordringen? Vanlig yoga har jeg lagt under mosjon.

Kommer an på pust og puls. Jeg har gjort yoga som jeg tok under trening, for jeg ble skikkelig svett og sliten. Mange tror at yoga kun er rare stillinger man sitter i over en lengre periode, men det er jo så mye mer enn det :)
 
Kommer an på pust og puls. Jeg har gjort yoga som jeg tok under trening, for jeg ble skikkelig svett og sliten. Mange tror at yoga kun er rare stillinger man sitter i over en lengre periode, men det er jo så mye mer enn det :)
Jeg har ikke høy puls på yoga, men svetter mer en nok:joyful: Har aldri vært på yoga styrke, så ser ann etter time hvor jeg plasser det;)
 
MiniMe80:
Aner ikke hvordan man tagger folk, men det er så herlig at du går igjennom folks utregninger og hjelper til med feil :D
Det er så kjekt, også blir jeg litt glad når jeg får et like for da vet jeg at tingene er dobbeltsjekket, hehe :p
 
MiniMe80:
Aner ikke hvordan man tagger folk, men det er så herlig at du går igjennom folks utregninger og hjelper til med feil :D
Det er så kjekt, også blir jeg litt glad når jeg får et like for da vet jeg at tingene er dobbeltsjekket, hehe :p

Fullstendig enig! MiniMe80 er super :D
 
MiniMe80:
Aner ikke hvordan man tagger folk, men det er så herlig at du går igjennom folks utregninger og hjelper til med feil :D
Det er så kjekt, også blir jeg litt glad når jeg får et like for da vet jeg at tingene er dobbeltsjekket, hehe :p
Fullstendig enig! MiniMe80 er super :D
Tusen takk for gode ord! Snille dere er :happy:
 
Resultatet for uke 6 ligger nå ute :)
 
Har følelsen jeg ryker ut neste uke. Starter imorgen med sprøytestart!!! Så nå er oppstart ICSI forsøk igang. Gleder meg!!! Så lykke til i konkurransen alle sammen :)
 
Har følelsen jeg ryker ut neste uke. Starter imorgen med sprøytestart!!! Så nå er oppstart ICSI forsøk igang. Gleder meg!!! Så lykke til i konkurransen alle sammen :)
Lykke til!
 
Har følelsen jeg ryker ut neste uke. Starter imorgen med sprøytestart!!! Så nå er oppstart ICSI forsøk igang. Gleder meg!!! Så lykke til i konkurransen alle sammen :)
Sprøyter behøver ikke bety vektøkning, men for noen blir det slik dessverre. Kroppen kan holde på litt vann. Prøv å begrens saltet i hvert fall.
Jeg holdt meg på sprøytene :)

Lykke til! :D
 
Back
Topp