FELLES skravletråd høsten 2017

Ja det er det. Jeg tenker å ta en tur ut i dag. Må sjekke temperaturen om Lillejenta kan bli med ut, men om hun ikke kan det så får det bli i kveld.
Her ble det en rask tur til barnehagen. Jogget faktisk litt.. he he! Måtte stoppe hver gang det kom bil slik at naboene ikke skal tro at det har rablet helt for meg..
 
Her ble det en rask tur til barnehagen. Jogget faktisk litt.. he he! Måtte stoppe hver gang det kom bil slik at naboene ikke skal tro at det har rablet helt for meg..

Haha
Men det er jo faktisk en form for trening det og. Husker at jeg leste om det for noen år siden. Gå i noen sekunder, jogge, løpe, gå osv. Skulle visst være bra ^^
 
Veide meg i dag. Veier det samme som på søndag, 1,4 kg opp siden forrige logging. Veldig lite søvn, mye stress, lite aktivitet.
 
Men snarlig oppstart igjen da :D
Noen som orker styre det? Jeg jobber så mye i januar og februar at det sitter litt ekstra langt inne å stå for dette. (regnskapsfører. Årsoppgjør)
 
Noen som orker styre det? Jeg jobber så mye i januar og februar at det sitter litt ekstra langt inne å stå for dette. (regnskapsfører. Årsoppgjør)

Jeg må tenke på det. I utgangspunktet er det litt for mye for meg, jeg kan ikke bruke regneark osv.
 
Fikk til en halvtime aerobic. Mye mer energi i natt enn på en god stund, håper ting er på vei oppover :)
 
Ingen trening i dag, og har knapt rørt på meg. Men skal ta natta snart, og kan ligge så lenge Lillejenta tillater det i morgen. Har gått opp, men jeg håper på å begrense skaden framover. Håper på det beste :) Eller; håper på nedgang fra søndag :)
 
Back
Topp