Felles Skravletråd høst 2020

En tråd i 'Slankekrigen' startet av Lovesome, 2 Sep 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Cosacita Forumet er livet Augustbarna 2021

Så man må ha utført vanen hver dag i hele utfordringen for å få 5 poeng for hver dag?

2. Lovesome Forumet er livet VIP Septemberbarna 2019

Ja, var sånn jeg formulerte meg i utfordringen :eek:

3. Cosacita Forumet er livet Augustbarna 2021

Det var slik jeg egentlig tolket det, men så så jeg andre gjorde det annerledes så jeg tenkte at jeg tok feil. :hilarious:

4. Cosacita Forumet er livet Augustbarna 2021

Jeg skal gå over poengene igjen og sende oppdaterte tall :)

• Liker Liker x 1
  5. Lovesome Forumet er livet VIP Septemberbarna 2019

Lag rød må legge ut utfordringen for denne uka

6. Peanut2018 Gift med forumet Septemberbarna 2019

Det å lage utfordring trakk seg sånn ut, så jeg la ut en nå, hvis det blir feil er det bare å lage ny. Tenkte det var greit å komme igang?

• Liker Liker x 2
  7. Lovesome Forumet er livet VIP Septemberbarna 2019

Fint du la ut noe.

Du må endre antall dager for å få bonus. den står på 10 som ikke er mulig å få.

8. Peanut2018 Gift med forumet Septemberbarna 2019

Stemmer :hilarious:

• Liker Liker x 1
  9. Lovesome Forumet er livet VIP Septemberbarna 2019

Jeg klarer meg ikke 4 dager uten kaffe :hilarious: Så vann utfordringen kan jeg se langt etter.

Men skal prøve skritt og bonus på skritt :) kan man få med skritt i dag også?
    Er det laget som får 0,5 kg bonus denne uken?

Skriv feks. i reglene at laget med høyest snitt poeng per deltaker vinner 0,5 kg vektfordel :)

10. Peanut2018 Gift med forumet Septemberbarna 2019

Tanken var at idag også skulle telle :)

Kan absolutt skrive om vektfordel i inlegget :) Trodde det var fast, men skal få det med ;)

11. Cosacita Forumet er livet Augustbarna 2021

Vann har jeg allerede røket på :p Må ha kaffe og ikveld skal jeg ha cola :angelic: Skal begrense meg da.

12. Peanut2018 Gift med forumet Septemberbarna 2019

Skulle kanskje lagt det opp slik at det gikk an å få litt poeng selv om man drikker kaffe. Fort gjort at man fortsetter som før siden man likevel ikke kommer til å klare det. Menmen, kanskje noe å tenke på til en annen gang.

• Liker Liker x 1
  13. Kitty2019 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberbarna 19 Novemberbarna 2021 ♡Julekulene 2021♡ Julegavene 2019

Her drikkes det te i tillegg til vann. Betyr det at jeg ikke får sjans på vannet? Teen er riktignok alltid uten sukker eller suketter, så er vann med smak :p Hva med farris? Regnes det som vann?

14. Peanut2018 Gift med forumet Septemberbarna 2019

Jeg vil si at vann med frukt eller grønt er innafor, også da kanskje hjemmelaget te på urter eller div uten noe ekstra som honning eller sukker osv, men teposer, saft og lignende er ikke innafor. :)

Men jeg vet ikke jeg.. Er det for sent å legge inn en slags "trøstepremie-poeng" til dem som har klart seg på bare vann og kaffe/te hele uka? Kanskje 10 poeng eller noe?

15. Lovesome Forumet er livet VIP Septemberbarna 2019

Da kan du bare presisere det i utfordringstråden.
    at det gjelder vann med fersk frukt eller grønt, og hva som ikke er tillatt :)

Du kan ikke endre på reglene underveis. så ingen trøste premie poeng nå dessverre.

16. Lovesome Forumet er livet VIP Septemberbarna 2019

Alle har levert vekt :)

Husk å levere poengene i utfordringen også :)

17. Lovesome Forumet er livet VIP Septemberbarna 2019

Nye lag

Lag grønn

Kitty2019
    Kihera
    Dipsy
    Ceccii86

Lag Gul
    Cosacita
    Batuuli
    Lovesome

18. Peanut2018 Gift med forumet Septemberbarna 2019

Hvem er det som får med seg poengene fra ukesutfordringen som var denne uka når det er lagt nye lag?

Jeg vet jeg er ute altså, bare nysgjerrig.

Og hvordan fungerer Wildcard. Skal jeg fortsette å registrere vekt hver uke i en annen tråd?

19. Lovesome Forumet er livet VIP Septemberbarna 2019

Litt usikker på om jeg forstår hva du mener?
    men ukesutfordringen som var, hadde rødt lag flest poeng. Dere fikk 0,5 kg vektfordel denne veiingen. Da er det ingen poeng med videre til neste uke.

Ja, registrer vekta di hver uke i wildcard, så får den som har gått ned mest fra start bli med i krigen på et senere tidspunkt :)

20. Peanut2018 Gift med forumet Septemberbarna 2019

Ja, jeg surra, beklager det :hilarious:

Del denne siden