Felles Skravletråd høst 2020

Greenmom

Forumet er livet
VIP
Septemberbarna 2019
Felles Skravletråd for slankekrig.

Hvert lag må få hver sin lagleder og kan opprette egne Skravletråder.
 
Nå har jeg lagt ut utfordringen. beklager at den kom sent. Hatt enn crazy bananas travel dag.

Utfordringen varer i 13 dager. Vinneren får 0,5 kg vektfordel.
Veiing onsdag 9.sept
Her ryker ingen ut, MEN den som har gått ned mest får 0,5 kg vektfordel i neste veiing.
Den med lavest vektnedgang på laget med lavest vektnedgang 16.sept ryker ut. altså ingen ryker ut neste uke.

Høres dette greit ut?
 
Last edited:
Nå har jeg lagt ut utfordringen. beklager at den kom sent. Hatt enn crazy bananas travel dag.

Utfordringen varer i 13 dager. Vinneren får 0,5 kg vektfordel.
Veiing onsdag 9.sept
Her ryker ingen ut, MEN den som har gått ned mest får 0,5 kg vektfordel i neste veiing.
Den med lavest vektnedgang på laget med lavest vektnedgang 16.sept ryker ut. altså ingen ryker ut neste uke.

Høres dette greit ut?
Ja :)
 
Grei start det.
 
HUSK i Morgen er det veiedag, alle må levere vekt før kl. 17. er der greit?

Husk at utfordringen fortsetter til neste tirsdag :)
 
HUSK i Morgen er det veiedag, alle må levere vekt før kl. 17. er der greit?

Husk at utfordringen fortsetter til neste tirsdag :)
Når er fristen for lagleder til å levere samlet vekt til deg?

Hva skjer med de som ikke leverer i tide?
 
Når er fristen for lagleder til å levere samlet vekt til deg?

Hva skjer med de som ikke leverer i tide?
Hva tenker du om innen kl. 19 eller 20?

Egentlig tenker jeg at vi alle må levere i god tid.
Og hvis man ikke har levert når lagleder regner tallene er man ute av krigen. Om noen er litt sene å levere, får det være opp til lagleder. Men utgangspunkt bør alle levere innen kl. 17.
 
HUSK i Morgen er det veiedag, alle må levere vekt før kl. 17. er der greit?

Husk at utfordringen fortsetter til neste tirsdag :)

Var kanskje kl 17 litt tidlig? Tenker at i en hektisk barnehagehverdag med en to-åring kan det bli litt vanskelig å få til for min del (ihvertfall de ukene jeg ikke har hjemmekontor).
 
Gjerne 20, da 17-19 gjerne er middag, kveldmat, leggetid (for små barn, ikke mødrene?)

I dag satte jeg meg først ned nå. For jeg har vært ute og gått tur i regnet. IMG_20200908_214346.jpg
 
Tar ikke lange stunden å registrere vekt så for min del er kl 17 Ok. I tidligere kriger har jeg levert vekt rett etter jeg har veid meg om morgenen
 
Levere vekt gjør jeg på morgenen.

Levere som lagleder må tas etter alle har levert

Om alle leverer tidlig, er det ikke noe problem. Når noen må purres og tiden går og de kanskje ikke leverer engang, kan en ikke summere før 17

1715 skal jeg sitte i bilen med min datter og nabojenta og kjøre dem på trening. Jeg er ikke hjemme før 1845. Derfor kan ikke jeg være lagleder og levere innen 19 på en onsdag. Når jeg kommer hjem ryker vi rett på legging av minstemor. Så selv 20 holder knapt

Tidligere kriger har st vært 18 for individuelt og 20 eller 21 for lagleder? Nettopp pga at mange legger under i 19 - tiden
 
Okei, da sier vi 18 individuelt og 21. for lagleder.

men om alle leverer på morgenen, vil det vært best :)
 
Okei, da sier vi 18 individuelt og 21. for lagleder.

men om alle leverer på morgenen, vil det vært best :)

17 eller 18 individuelt er et fett for meg, men 21 for lagleder er digg, da slipper i alle fall jeg stresse i kveld.
Bare det ikek blir for sent for deg igjen da, 20 går greit for meg, vet ikke hvordan det er for lagleder på et andre laget?

Om alle leverer på morgenen er best, har ikke sjekket gjennom hvor mange som har levert på mitt lag enda, skal ta en titt.
 
Søren meg blitt syk igjen. Hoster og hoster, sliten. Usikker på om jeg orker gå mine 10.000 i dag. Skal testes for korona i morgen. Antar jeg ikke har det ettersom det ikke er noe smitte i området, men man skal jo testes når man er sånn.
 
Beklager om det blir litt forvirring. føler jeg har kanskje har formulert meg dårlig. Jeg laget utfordringen sent på kvelden etter senvakt, og derfor kanskje ble den ikke helt godt nok utformet.

Utfordringen denne er ikke helt lik vanlige kriger. Dere får poeng for skritt alle dager dere har 10000
endring av vaner, må dere ha gjort alle dager for at det teller..

Her får den personen med mest poeng 0,5 kg vektfordel, ikke avhengig av hvordan laget har prestert.

Fristene blir lik hver uke.
kl. 18. individuell
kl. 21 lagledere
 
Back
Topp