Felles skravletråd før den nye krigen:)

Fru.Maja

Forumet er livet
VIP
Hvor mye skal dere ned og hva er planene for å oppnå målet?:)

Jeg skal ned fra 62 kg til 57 kg. Har startet nå med å legge om kost og har erstattet frokost og kvelds med nutrilett shakes. Starter med litt trening neste uke. Og all i helgene blir det sunne snacks i stedet for godteri:) dagen før nyttårsaften veide jeg 64 blank og i dag veide jeg 61,8 så noe må jeg jo gjøre riktig:)

Sliter med å ikke bli for opphengt i vekta og veier meg hver dag:( når krigen starter så SKAL jeg veie meg kun hver fredag:)
 
Jeg veier meg hver morgen jeg. Opp og ned fra dag til dag, men jeg bruker en app som heter libra som viser en graf for min trendvekt, utfra siste uke eller siste to uker. Synes det er greit.

I dag. Opp. Siste par dager opp
Men mens i dag. Sikker en kilo vann i kroppen, det bedrer seg i løpet av uka. Greit å se uka. Ikke bare en dag.
 
Hvor mye skal dere ned og hva er planene for å oppnå målet?:)

Jeg skal ned fra 62 kg til 57 kg. Har startet nå med å legge om kost og har erstattet frokost og kvelds med nutrilett shakes. Starter med litt trening neste uke. Og all i helgene blir det sunne snacks i stedet for godteri:) dagen før nyttårsaften veide jeg 64 blank og i dag veide jeg 61,8 så noe må jeg jo gjøre riktig:)

Sliter med å ikke bli for opphengt i vekta og veier meg hver dag:( når krigen starter så SKAL jeg veie meg kun hver fredag:)

Har laga ny felles skravletråd for den nye krigen. Den ser bare litt lik ut som den gamle :p hihi.
 
Jeg skal ned fra 75 kg til 65 kg innen påsketider :) Har allerede mistet 3 kg så kun 7 igjen :D Går på bikini konk diett og trener styrke itilegg tiø cardio 6 dager i uka :D
 
Jeg skal ned fra 75 kg til 65 kg innen påsketider :) Har allerede mistet 3 kg så kun 7 igjen :D Går på bikini konk diett og trener styrke itilegg tiø cardio 6 dager i uka :D
Hva går den dietten ut på?:)
 
Første målet er hvertfall å ned 8-10kg til dit jeg var før sist svangerskap. På lengre sikt hadde det vært ideelt å ned ytterligere 7kg. Men 1kg om gangen :)
Akkurat nå er det siste krampetrekning av sjokoladespising før kampstart :p
I første omgang er planen starte å trene jevnlig, kutte ut godis og brus og spise litt sunnere :) ammer enda så tar alt med ro :)
Veide meg ofte før når jeg var mer fornøyd med vekta for å sjekke at det ikke kom noen ekstra kg, men nå er det bare så nedtur at det lett sløyfes :p
 
Jeg ønsker å komme ned på 55-57 kg. Jeg var nede i 58 før jul, men med litt snavling i jula så kom det fort litt ekstra på
Jeg var med på forrige slankekrig, å da var målet mitt å komme ned på 60 kg.
 
Er 79kg, vil under 70kg, drømmen er 65 :) Når ammingen er over vil jeg prøve 5:2 dietten, og fokusere på å være mye ute på tur med babyen og bikkja. Tenker også å trene litt styrke og yoga hjemme via livegym.no eller noe. Orker ikke noe strengt regime, trener når jeg har lyst i første omgang :)
 
Jeg ønsker meg ned 10 kg.. Det er egentlig ikke SÅ viktig for meg med vekta. Men ønsker en kropp jeg trives med, det har jeg IKKE nå. Angående kosthold aner jeg ikke hva jeg skal gjøre. Samboeren min har mye han skal ned, så vil gjøre noe effektivt, men samtidig så må jo barna like maten. Håper på å plukke opp tips herfra :)
Kommer til å trene itilegg, og null godteri. (Kanskje litt på lørdag? :p)
 
Last edited:
Fint om dere bruker den andre skravletråden som ble opprettet først :)
 
Back
Topp