Felles signatur

Carissen

Betatt av forumet
Har laget 4 forskjellige signaturer:

Nr 1

Nr 2

Nr 3

Nr 4

Hva synes dere?

likte best nr 1, med nr 3 som sølvfavoritt :)

Nr.3! Så romantisk og søt:)

Jeg likte best nr 1, men nr 3 var og fin :) Nr 2 og 4 ble litt for mye pupper for min del ;)

Nr 1 :)Kjempe søt!

HvitSnø skrev:
Jeg likte best nr 1, men nr 3 var og fin :) Nr 2 og 4 ble litt for mye pupper for min del ;)

Det med puppene tenkte jeg også, selv om jeg ikke skrev det ;)

Likte egentlig numer 2 best, men puppene ødela litt..

Ååå de var fine =) Jeg har allerede tatt i bruk nr 1 jeg =) Kan endre om dere velger noe annet, men jeg syns den var finest =)

Godt jobbet forresten Carissen!!! :) Forstår ikke hvordan du har fått det til jeg!! Veldig fine bilder :)

Stemte også på nr 1.
Hvordan får jeg tatt i bruk???

Høyre klikk på bildet og velg lagre bilde som. Gå så inn i profilen din under mine opplysninger. Under  min signatur og ticker har du image manager hvor du kan uploade/laste opp bildet :)

Når du har lastet opp bilde kan du på høyre side under visning av bilde velge properties. Bildet er litt stort så der endret jeg størrelsen til 300x300..

HvitSnø skrev:
Godt jobbet forresten Carissen!!! :) Forstår ikke hvordan du har fått det til jeg!! Veldig fine bilder :)

Tusen takk :)

Carissen skrev:
Høyre klikk på bildet og velg lagre bilde som. Gå så inn i profilen din under mine opplysninger. Under  min signatur og ticker har du image manager hvor du kan uploade/laste opp bildet :)

Når du har lastet opp bilde kan du på høyre side under visning av bilde velge properties. Bildet er litt stort så der endret jeg størrelsen til 300x300..

TUSEN TAKK
Skal prøve med en gang.

Flink du har vært! Jeg stemte på nr 3 :)

jeg skal prøve å få lagt den inn en gang jeg sitter på en data som kan redigere på profilen min :)

Back
Topp