Felles økonomi????

tinuzz

Elsker forumet
Har dere samme økonomi eller deler dere på husleie/lån
Strøm osv?

Vi har alltid hatt felles økonomi[:D]

Felles økonomi. Er ikke noe mine og dine penger her i huset. Heldigvis siden jeg er student for øyeblikket[8D] 

Har vel hatt det sånn så lenge jeg kan huske. Har vært sammen i over 11 år

Eg e heimaverande, så her e hans inntekt vår økonomi lissom. Eg har fri tilgang te kontoane om da e nåko eg trenge [:)]

ORIGINAL: ~prinsesse vilikke~

Felles økonomi, her er alt vårt, ikke ditt og mitt! [:D]

Sånn er det her også[:D]

Vi har alt felles, har aldri vært noe annet alternativ, vi har egentlg aldri pratet om det heller.
Skulle nå ellers bare mangle, her deler vi  hus og hjem og unger, å så skulle måtte forholde seg til mitt og ditt???
Nei, vet du hva!!! Skjønner ikke at noen gidder å ha det sånn,jeg.... [8|]

Både ja og nei. Har felleskonto hvor vi putter inn et fast beløp hver mnd og så har vi våre egne. Han putter inn mer enn meg siden han tjener mer da. Og fra den går lån,strøm,kom.avg. og mat.

ORIGINAL: MercedesBærta.

Vi har alt felles, har aldri vært noe annet alternativ, vi har egentlg aldri pratet om det heller.
Skulle nå ellers bare mangle, her deler vi  hus og hjem og unger, å så skulle måtte forholde seg til mitt og ditt???

Nei det skjønner ikke jeg heller, men vet faktisk om noen som ikke har felles, de har ikke unger men har vært sammen i 6 år og sånt..
Her forleden når jeg var på jobb så kom det er par innom som jeg viste hvem hva og de er forlovet og har vært sammen i 4-5 år og tror ho var gravid også og nå de skulle betale betalte ho for sin mat og han for sin...[&:]
Godt ikke jeg har det sånn[:D]hehe

Samme her [:D]

Nei, delt! Har ikke vært noe tema med felles! Har kjøpt leilighet nå og har en felles konto, hvor vi overfører penger til lån, forsikring, mat ++.

ORIGINAL: MercedesBærta.

Noen må desverre ha det sånn for i det hele tatt å få endene til å møtes...