Fele drømmer!!!

milla07

Andre møte med forumet
Drømmer sååå felt for tiden, alt fra dødfødsel og incest på babyen til utro mann og fele venninner... [:@]

Her ein morgen fødte jeg ein baby uten kropp, bare hode... detta e virkelig ILLE!!![:(]

skulle ønske dette ikkje skjedde... er jo ting en tenker støtt og stadig på, men d får liksom holde å tenke slikt på dagtid...

Jeg drømte i natt at jeg stakk meg på en sprøyte som jeg fant ute!!!!!!!!!!
HALLO!!! Hvor sykt er ikke det, og jeg ble selvsagt smitta av noe grusomt... Våkna dypvåt og gråtende.

Slapp av jenter,vi er helt normale som drømmer mye rart,noen kan få det ekstremt i svangerskapet[:D]
Men det går over!

Drømmer at samboeren er utro jeg også... Ikke moro å våkne opp, og tro det stemmer... Men det er heldigvis bare en drøm!

Rara drømmer ja.. Jeg drømte at jeg fødte nå, 28 uker på vei, og det var ikke en unge, det var 4!!! 3 jenter og en gutt. Den ene jenta var så liten at hun ikke overlevde, men det var helt greit for jeg hadde jo 3 igjen. Og siden jeg hadde bare regnet med e`n var det helt ok, nesten litt deilig.
DET er sykt det!!!
Hadde så sinnsykt dårlig samvittighet når jeg våknet [:(]

Hei Eg og har sånne RARE drømmer, men eg sjønner dt ikke har hørt at dt er vanelig å drømme om unger å sånt, men eg drømmer bare om hesten min som står i bergen hos en venninne nå denne tiden. For dt meste er dt dårlige drømmer som at noen er stygg med han eller at han drukner masse sånne ekle ting, er helt svett når eg våkner! (sjøl om eg vet at han har dt supert hos venninna mi.) Har drømt en gang om baby og dt var at eg fødde for tidlig.. ER blitt drit redd for dt etter den drømmen. tror liksom at alt er begynnelsen på fødselen.. er bare 25uker. er dt noen som vet kor langt på vei en må være for at ungen skal ha god sjangs til å overleve?

Back
Topp