Fekk babyen i magen julegåve?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marte
  • Opprettet Opprettet
Nei, babyen fikk ikke julegave i år. Det synes vi var for tidlig. Når det er sagt, gleder vi oss veldig til å begynne å handle. :)

Nei, litt for tidlig for denslags, hehe. Gleder meg også til å handle diverse småting som trengs, spesielt om det blir jente, det har vi så og si ingenting :D

• Liker
Reactions: Kkk
Fikk et leketeppe av broren min og gavekort på en babybutikk av en kompis. Syns det var veldig koselig at de tenkte på den lille :Heartpink

Ja, den fikk det av kommende tante som ikke klarte å la være:woot: En veldig søt body som jeg nesten ikke klare å slutte å se på :happy:

Nei, det ligger ikke helt for meg. Hadde faktisk blitt litt sint om jeg hadde fått noe, uansett hvor fin tanken bak var. Liker heller ikke det med å ta med «lille i magen» e.l. på kort... Mulig jeg tråkker på noen tær nå, men det føler jeg blir for dumt.

Vi fikk noen gaver til babyen den siste julen før storesøster ble født, men da var det bare noen uker igjen til termin.
Nå visste ikke alle om graviditeten, det er lenge til termin og vi har mye fra før av :)

Nei, alt for tidlig med julegaver til mini

Ingen andre enn meg og far som vet om ham, så ingen gaver.
Han fikk en lekehund fra sin far :)
Av meg får han hele kroppen min, det får jammen holde :hilarious:

Nei alt for langt frem i tid. Men med første som eg hadde termin med i begynnelsen av januar då fikk vi julegaver til babyen

Nei ingen gave til babyen i magen her heller :)

Ingen gaver :) Men noen som spurte oss i jula om de kunne få lov til å starte å strikke til den lille :love017

Nei, ingen julegaver så tidlig :)

Back
Topp